• شنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96030603211
  • خبرنگار : 71486

حاجیلو: با دایی جلسه خواهم داشت/ نقش ابراهیمی در استقلال، مثل کامیابی‌نیا در پرسپولیس است

حاجیلو: با دایی جلسه خواهم داشت/ نقش ابراهیمی در استقلال، مثل کامیابی‌نیا در پرسپولیس است

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم با صبوری می‌تواند از سد العین امارات بگذرد و راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا شود.

اصغر حاجیلو در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده هم در سایپا خواهد بود، گفت: فعلا چیزی مشخص نیست. قرار است ظرف امروز و فردا با آقای دایی جلسه‌ای داشته باشم و بعد از آن مشخص می‌شود که در سایپا خواهم ماند یا نه. به هرحال من دوست ندارم که مشکلی وجود داشته باشد.

وی درپاسخ به این سوال که نظرش راجع به مصاف استقلال و العین چیست، گفت: کلا استقلال نشان داده که در خارج از خانه بهتر از داخل خانه بازی می‌کند. در بازی رفت نمایش استقلال خوب نبود و دلیلش هم این بود که هافبک‌ها و مدافعان استقلال به نوعی هم‌خوانی نداشتند. به هرحال نورافکن و ابرهیمی نبودند و این مسئله خیلی اثرگذار بود. حالا با اضافه شدن ابراهیمی به تیم، می‌توان انتظار داشت که استقلال بهتر از قبل بازی کند. استقلالی‌ها خوشبختانه تاکتیک تیمی را یاد گرفته‌اند. مثل تیم ملی که هر بازیکنی به تیم ملی برود، می‌داند که چه کار باید انجام دهد. الفبای فوتبال هم همین است. با حضور ابراهیمی بین خط هافبک و مدافعان استقلال یک تفاهم ایجاد می‌شود. نقش ابراهیمی در استقلال مثل نقش کامیابی‌نیا در پرسپولیس است. پرسپولیس بازیکنان زیادی دارد ولی وقتی که کامیابی‌نیا نباشد یک چیزی کم دارد. بازی با العین سخت است ولی اگر استقلال مثل همیشه باشد، مشکلی نیست و می‌تواند حتی پیروز شود چراکه استقلالی‌ها یاد گرفته‌اند صبور باشند و برای رسیدن به گل عجله نداشته باشند.

پیشکسوت استقلال در پایان با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم نائینی، بیان کرد: خدا مجید نائینی را رحمت کند. او از کسانی بود که برای فوتبال زحمت کشیده بود و از دوستان آقای پروین محسوب می‌شد. بازهم خدا خانواده‌اش را خیر بدهد که با اهدای اعضای بدن آن مرحوم موافقت کردند و ان‌شاءالله به خاطر همین کار، جای آن مرحوم در بهشت باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha