• سه‌شنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96030905314
  • خبرنگار : 71572

پاشازاده: فاصله استقلال و العین در بیرون از زمین زیاد بود/ نمی‌توان از منصوریان انتقاد کرد

پاشازاده: فاصله استقلال و العین در بیرون از زمین زیاد بود/ نمی‌توان از منصوریان انتقاد کرد

پیشکسوت استقلال می‌گوید استقلال زمانی بازی رابه العین واگذار کرد که مالکیت توپ را از دست داد.

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شکست سنگین ۶ بر یک استقلال در مقابل العین امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی بدی بود. از همه لحاظ چه در زمین و چه از جهت مصدومیت‌ها روز بد استقلال بود. وقتی دو بازیکن خوب استقلال در پست هافبک دفاعی نیستند و سومی هم مصدوم و تعویض می‌شود، بزرگترین ضربه به استقلال زمانی وارد شد که همان مالکیت کم را هم از دست داد و آنقدر توپ روی دروازه استقلال آمد که تمرکزشان را از دست دادند و گل دریافت کردند. پس از آن هم نتوانستند به بازی برگردند.

او در پاسخ به این سوال که فاصله استقلال و العین، نتیجه دیدار رفت بود یا برگشت؟ گفت: این بازی یک اتفاق فوتبالی بود. چند ماه پیش هم بارسلونا در مقابل پی‌اس‌جی چهار گل دریافت کرد ولی فاصله آنها اینقدرها نبود. فاصله استقلال و العین در بیرون از زمین زیاد شد. آنها در نوع باشگاهداری و نوع انتخاب‌های‌شان خیلی از ما جلوترند. مثلا باشگاه آنها نزدیک ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند ولی ما ۱۵ میلیارد تومان هزینه می‌کنیم و نزدیک ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی داریم.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا ترکیبی که منصوریان در ابتدای دیدار به زمین فرستاده بود باعث این باخت شد؟ بیان کرد: او کسی را نداشت پس نمی‌توان از او انتقاد کرد. اگر امید ابراهیمی و فرشید باقری مصدوم نمی‌شدند و نورافکن خسته نبود آن زمان می‌شد تقصیر را گردن منصوریان انداخت اما داشته‌های استقلال همین قدر بود. نمی‌توان حقدوست را هافبک دفاعی گذاشت و محسن کریمی را دفاع چپ. استقلال روز بدش بود.

پاشازاده در پایان اظهار کرد: با این یک بازی نمی‌توان برای کل فصل استقلال نتیجه‌گیری کرد. این تیم تازه شکل گرفته و برای فصل بعد می‌تواند تیم بهتری شود. منصوریان می‌تواند با گرفتن چند بازیکن نقاط ضعف تیم را برطرف کند و تیم خوبی بسازد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha