• چهارشنبه / ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 96032413840
  • منبع : نمایندگی لرستان

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد

پذیرش دانشجوی علوم پزشکی در 6 رشته جدید مقطع ارشد

پذیرش دانشجوی علوم پزشکی در 6 رشته جدید مقطع ارشد

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با تلاش‌های معاونت آموزش دانشگاه در سال تحصیلی جدید در 6 رشته جدید دانشجو پذیرش خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر علی فرهادی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از درخواست‌های مکرر معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان و بررسی‌های لازم در سال تحصیلی آینده 6 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد به مجموع رشته‌های این دانشگاه اضافه خواهد شد.

وی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌هایی انجام شده و با حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در مقطع ارشد سه رشته جدید شامل پرستاری سالمندان، پرستاری اطفال و ویروس شناسی به طور ۱۰۰درصد مهرماه آینده پذیرش دانشجو خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان در گرایش‌های مختلف پرستاری ظرفیت‌های زیادی دارد و به نظر من پتانسیل اضافه کردن این‌گونه رشته‌ها را بیشتر از این داریم.

‌فرهادی ادامه داد: رشته‌های پرستاری سالمندان و اطفال از رشته‌های مورد نیاز روز جامعه است و از گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان که برای فراهم کردن بستر پذیرش در این رشته‌ها تلاش زیادی انجام دادند تشکر می‌کنم.

وی همچنین در مورد سه رشته دیگر شامل مامایی، تغذیه و میکروب شناسی گفت: موافقت رشته‌های مامایی و تغذیه در مقطع ارشد را دریافت کرده‌ایم و منتظریم به صورت کتبی از سوی وزارت بهداشت اعلام شود.

فرهادی افزود: البته کار پذیرش در این رشته‌ها را باید تمام شده بدانیم چرا که ظرف یکی دو ماه اخیر مجوز آن رسیده و می‌توانیم در سال جدید نیز در این دو رشته مقطع ارشد پذیرش داشته باشیم.

مدیر آموزش دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خصوص رشته میکروب شناسی عنوان کرد: درخواست و پیگیری‌های لازم در مورد پذیرش در مقطع ارشد میکروب شناسی انجام شده و از سوی مقام وزارتی در حال بررسی است.

فرهادی خاطرنشان کرد: برای پذیرش در این رشته نیز مشکلی نداریم و بعید می‌دانم با آن مخالفت شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha