• شنبه / ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 96032715130
  • خبرنگار : 30057

کاربردی کردن پایان‌نامه‎های نانویی با برگزاری رویداد "کارنو"

کاربردی کردن پایان‌نامه‎های نانویی با برگزاری رویداد "کارنو"

از سوی ستاد توسعه فناوری نانو بیست و چهارمین دوره رویداد "کارنو" به منظور توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو در تیرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، رویداد "کارنو" به منظور ایجاد انگیزه، تغییر نگرش و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌ها و گرایش‌های فناوری نانو برای حضوری موفق در عرصه تجارت فناوری و معرفی مسیر ایده تا بازار برگزار می‌شود.

در این رویداد سه روزه تلاش می‌شود تا دانشجویان با نگرشی کاربردی‌تر به انتخاب موضوع پایان‌نامه خود بپردازند و همچنین با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده بتوانند ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری خود را به مرحله تجاری‌سازی و در نهایت تولید کلان آن در سطح اجتماع برسانند.

آشنایی با مفاهیم کارآفرینی و روش‌های تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی برای ورود به بازار کار، تقویت روحیه تیمی افراد و توانمندسازی دانشجویان برای موفقیت در جایگاه تحصیلی و شغلی، کمک به دانشجویان به منظور انتخاب موضوعی مناسب و کاربردی برای پایان‌نامه، کمک و راهنمایی دانشجویان جهت پیشبرد ایده‌های نوآورانه در حوزه فناوری نانو و آشنایی با ثبت، تجاری‌سازی و فروش پتنت در قالب مسابقه کسب و کار از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

رویداد "کارنو" شامل برگزاری کارگاه‌های آموزشی، ارائه مشاوره و مسابقه «پل ایده» می‌شود.

در بخش کارگاهی در خصوص موضوعاتی چون آشنایی با بوم کسب و کار، انتقال تجربیات کارآفرینان نانویی و علل شکست یا موفقیت آنها، آشنایی با پتنت و روش‌های مرور و جستجوی آن، آشنایی با مالکیت فکری و روند ثبت اختراع، تجاری‌سازی و فروش پتنت بحث و تبادل نظر می‌شود.

علاوه بر آن مشاوره‌هایی در زمینه‌هایی چون توسعه فناوری، تجاری‌سازی، بازاریابی و فروش، بوم کسب و کار، صنعت و بازار و انتخاب موضوع پایان‌نامه ارائه خواهد شد.

بیست وچهارمین رویداد "کارنو" با رویکرد توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو از ۲۱ تا ۲۳ تیرماه امسال طی روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه به میزبانی مرکز تربیت مربی کشور واقع در کرج برگزار خواهد شد.

دانشجویان رشته‌های نانو فناوری، دانشجویان رشته‌های غیر نانوی دارای پایان‌نامه نانوی مورد تایید ستاد نانو و دانشجویان رشته‌های مدیریت می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha