• یکشنبه / ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96032815960
  • خبرنگار : 71468

وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان - توکیو

پایان یک‌ضرب دسته ۶۹ کیلوگرم بدون مدال برای ملی پوشان ایران

پایان یک‌ضرب دسته ۶۹ کیلوگرم  بدون مدال برای ملی پوشان ایران

ملی پوشان ایران در پایان حرکت یک ضرب دسته ۶۹ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب مدال نشدند و در رده های هفتم و نهم قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سومین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان که در توکیو ژاپن در حال برگزاری است، وزنه برداران دسته ۶۹ کیلوگرم به رقابت پرداختند. ایران در این وزن دو نماینده دارد که در پایان حرکت یک ضرب، نتوانستند مدال به دست آورند.

حسین سلطانی با رکورد ۱۳۳ کیلوگرم در یک ضرب هفتم شد و  مصطفی زارعی نیز با ۱۳۳ کیلوگرم در رده نهم قرار گرفت.

حرکت یک ضرب:

مصطفی زارعی به عنوان سومین وزنه بردار در گروه A دسته ۶۹ کیلوگرم روی تخته آمد که در اولین حرکت موفق به مهار وزنه ۱۳۲ کیلوگرم نشد.

او  در دومین حرکت دوباره پشت وزنه ۱۳۲ کیلوگرم قرار گرفت که باز هم ناموفق بود و در آستانه حذف از جدول یک ضرب و مجموع قرار گرفت. حرکت سوم برای این وزنه بردار بسیار حیاتی بود از این رو برخواه سرمربی تیم ملی یک کیلوگرم وزنه او را افزایش داد.

ملی پوش ایران برای ماندن در جدول یک ضرب و مجموع باید ۱۳۳ کیلوگرم را مهار می‌کرد که موفق شد این رکورد را با موفقیت ثبت کند.

حسین سلطانی دیگر نماینده ایران در نخستین حرکت یک ضرب، ۱۳۳ کیلوگرم را بالای سر برد  و سه چراغ سفید دریافت کرد.

او در دومین حرکت پشت وزنه ۱۳۸ کیلوگرم قرار گرفت اما موفق نشد وزنه را بالای سر ببرد. سرمربی تیم ملی یک کیلوگرم وزنه شاگردش را برای حرکت سوم افزایش داد اما سلطانی باز هم ناموفق بود  و با همان ۱۳۳ کیلوگرم به کار خود پایان داد.

 میاموتو ماسانوری از ژاپن با ۱۴۷ کیلوگرم  مدال طلا گرفت. میرکو زانی از ایتالیا با ۱۴۰ کیلگرم نقره یک ضرب را به دست آورد و مدل برنز نیز به ماسکرانو لوزانو از کلمبیا رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha