• چهارشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۶ / ۱۸:۲۶
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96041407752
  • خبرنگار : 71468

ابراهیمی: قبول مربی‌گری تیم ملی به خاطر کمک به وزنه‌برداران بود

ابراهیمی: قبول مربی‌گری تیم ملی به خاطر کمک به وزنه‌برداران بود

مربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: این مسئولیت را قبول کردم چرا که بحث ملی بود و حیف بود که به خاطر اختلاف نظرهایی که وجود داشت، ملی‌پوشان آسیب ببینند.

اصغر ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره قبول سمت مربی‌گری تیم ملی وزنه‌برداری بیان کرد: من این سمت را پذیرفتم چرا که بحث ملی بود. تمام وزنه‌برداران زحمت کشیده بودند و حیف بود که به خاطر اختلاف نظرهایی که وجود داشت به آن‌ها آسیب برسد. تمام تلاشم این است که به نحو احسن این مسئولیت را پیش ببرم و ملی‌پوشان نتیجه خوبی بگیرند.

او در پاسخ به این پرسش که با توجه به از دست رفتن زمان زیادی برای آماده کردن تیم، با قبول این سمت ریسک نکرده است، تصریح کرد: یکی از دوستانم هم این موضوع را به من گفت ولی واقعیت این است که به ریسک داشتن یا نداشتن این مسئولیت فکر نکردم. موضوع اصلی این است که وزنه‌برداران اکنون نیاز به کمک دارند و نیاز دارند که مربی، سرمربی و گروهی آن‌ها را حمایت کنند و به آن‌ها تمرین دهند تا برای مسابقه‌ها آماده شوند. با توجه به تصمیمی که فدراسیون گرفت و نظر مثبتی که بیرانوند نسبت به من داشت، این مسئولیت را قبول کردم.

ابراهیمی با اشاره به از دست رفتن زمان گفت: تا بازی‌های داخل سالن آسیا حداقل دو ماه فرصت داریم و اگر هم حضورمان برای مسابقه‌های جهانی مورد موافقت قرار بگیرد هم زمان کمی داریم. البته خدا را شکر عده‌ای از وزنه‌برداران باتجربه هستند و بدن‌های خود را می‌شناسند و بیشتر نیاز دارند که در مسابقه به خوبی کوچ شوند. جوان‌ترها هم سعی می‌کنیم خیلی زود با آن‌ها هماهنگ شویم. البته اردوی تیم ملی که آغاز شود، به صورت کامل نقاط ضعف و قوت وزنه‌برداران را می‌شناسیم و سعی می‌کنیم که تیم را به خوبی برای بازی‌های داخل سالن آماده کنیم.

او در مورد نبود نام سعید علی‌حسینی در بین دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: این لیست اولیه بود و با توجه به شرایط زمانی، ما باید هرچه زودتر کار را با تعدادی از نفرات شروع می‌کردیم. مطمئنا در ادامه کار اگر نیاز به تغییرات باشد، نفرات را کم و زیاد می‌کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha