• جمعه / ۲۳ تیر ۱۳۹۶ / ۰۱:۴۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96042112311
  • خبرنگار : 71576

مقصودی: یک طلا نشان موفقیت نیست/ خواسته من از بین رفتن حواشی بوکس است

مقصودی: یک طلا نشان موفقیت نیست/ خواسته من از بین رفتن حواشی بوکس است

نایب رییس سابق دوومیدانی بوکس کسب یک مدال طلا در رقابت‌های قهرمانی بوکس جوانان آسیا را نشان موفقیت می‌داند.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با ایسنا، هدف اصلیش در صورت برگشتن به فدراسیون بوکس را ایجاد آرامش در فدراسیون دانست و گفت: درخواستی که از بنده مبنی بر بازگشتن به فدراسیون بوکس شده است از طرف حاج آقا ناطق نوری بوده است که به دوستی دیرینه من و او برمی‌گردد. رییس از من خواست تا به فدراسیون برگردم شاید آرامش به فدراسیون برگردد و حواشی از بین رود تا شاید بتوانیم نتایج خوبی را در مسابقه‌های پیش رو کسب کنیم.

او افزود: هیچ کس من را از  فدراسیون بوکس اخراج نکرده است و من به خواست خدا از فدراسیون جدا شده‌ام. الان هم از من خواسته شده به عنوان ناظر تیم ملی و مشاور عالی حاج آقا به فدراسیون بازگردم. هدف و خواسته‌ من در صورت برگشتن دور کردن حواشی از فدراسیون بوکس است.

نایب رییس سابق فدراسیون بوکس در ادامه به خبرهای بازگشت اکبر احدی و احسان روزبهانی اشاره کرد و گفت: طبق نظر روح‌الله حسینی تیم ملی با آقای خیمنز کار می‌کند و نمی‌توان گفت با آمدن آقای احدی باید او برود. اگر اکبر احدی به فدراسیون برگردد نهایتاً یک تیم جوان در اختیار او قرار خواهیم داد تا بتوانیم با داشتن یک تیم جوان آماده پایه‌ها و شرایط بوکس ایران را بهبود ببخشیم.

او افزود: در مورد روزبهانی باید بگویم که این حق اوست در تیم ملی باشد باید خود را ثابت کند تا در تیم باشد. او از بوکسورهای خوب ایران در وزن ۸۱ کیلوگرم است و می‌تواند کمک زیادی به بوکس ایران کند.

مقصودی، راجع به عملکرد تیم ملی جوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: این تیم جوانان بود و از نظر من نتایج ضعیفی گرفت. یک مدال برنز ما کاملا الکی و از روی شانس بود که به دست آمد. مدال طلایی هم که کسب شد خوب است و جای تقدیر دارد اما نمی‌توان گفت کسب یک مدال طلا عملکرد بسیار خوبی است. مدال برنز را من و شما هم می‌توانستیم بگیریم چون به دلیل نبود بوکسور در آن وزن به دست آمد. بنابراین یک مدال طلا کار بسیار بزرگی نیست اما جای تشکر دارد.

او در پایان افزود: برای اینکه شاهد موفقیت بیشتر این تیم‌ها در رقابت‌های پیش رو باشیم باید همه عوامل با هم دوست باشند. تا وقتی که حواشی از بوکس دور نشود و مسئولان با هم دوست نباشند موفقیت به دست نمی‌آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha