• یکشنبه / ۱ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96050100362

اعلام استارت‌لیست نهایی وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان‌وجوانان آسیا/ صدرنشینی ۴ وزنه‌بردار ایرانی

اعلام استارت‌لیست نهایی وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان‌وجوانان آسیا/ صدرنشینی ۴ وزنه‌بردار ایرانی

استارت لیست نهایی رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اعلام شد و چهار وزنه‌بردار ایرانی در وزن‌های خود صدرنشین هستند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فراسیون وزنه‌برداری، مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی کاتماندو نپال از فردا (۲ مردادماه) با رقابت ۲۳۸ شرکت کننده دختر و پسر آغاز می‌شود. در بخش دختران ۹۲ وزنه‌بردار و در بخش پسران ۱۴۶ وزنه‌بردار حضور دارند.

در رده سنی نوجوانان تیم‌های ازبکستان، تایلند و تایپه با ۸ وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت کرده‌اند و سپس تیم ملی نوجوانان کشورمان با ۷ وزنه‌بردار شانس قهرمانی به حساب می‌آیند.

در رقابت رده سنی جوانان تیم‌های ایران، چین، عربستان، نپال و ازبکستان با ۸ وزنه‌بردار شانس قهرمانی دارند.

رکورد ورودی و جایگاه ۱۵ وزنه‌بردار ایران در استارت لیست نهایی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه ۲۶ جولای (۴مردادماه)
*** ساعت ۱۶ به وقت محلی (۱۴:۴۵ به وقت تهران) رقابت های گروهA دسته ۶۹ کیلوگرم جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
نوجوانان:
روح اله بیرالوند با ۴ وزنه‌بردار به رقابت خواهد پرداخت. "نگوئن" از ویتنام همانند وی رکورد ورودی ۲۸۰ کیلوگرم را به ثبت رسانده است.
جوانان:
حسین سلطانی با رکورد ورودی ۳۰۰ کیلوگرم ومصطفی زارعی با رکورد ورودی ۲۹۵ کیلوگرم پس از دو وزنه‌بردار کره جنوبی و کره شمالی که رکورد ورودی ۳۰۵ کیلوگرم دارند در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. در این وزن ۸ وزنه‌بردار حاضر هستند.


پنجشنبه ۲۷ جولای (۵مردادماه)
*** ساعت ۱۸ به وقت محلی (۱۶:۴۵ به وقت تهران) رقابت‌های گروه A دسته ۷۷ کیلوگرم جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
نوجوانان:
افشین طاهری با رکورد ورودی ۳۰۰ کیلوگرم پس از "توشتمیروف" از ازبکستان با رکورد ورودی ۳۱۲ کیلوگرم قرار دارد.
جوانان:
حسین غزالیان نماینده ایران و "کیم سونگ مین" از کره جنوبی با رکورد ورودی ۳۱۵ کیلوگرم برای مدال طلای می جنگند.در این وزن ۸ شرکت کننده حضور دارند.


جمعه ۲۸ جولای (۶مردادماه)
*** ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی (۹:۱۵ صبح به وقت تهران) رقابت‌های گروه B دسته ۸۵ کیلوگرم جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.

حمیدرضا زارع با ۶ حریف دیگر در این گروه به رقابت خواهد پرداخت. وی با رکورد ورودی ۲۹۵ کیلوگرم پس از وزنه‌برداران چین با رکورد ورودی‌های ۳۰۹ کیلوگرم و کره جنوبی با ۳۰۰ کیلوگرم در جایگاه سوم قرار دارد.

*** ساعت ۱۲ به وقت محلی (۱۰:۴۵ صبح به وقت تهران) رقابت‌های گروهA دسته ۸۵ کیلوگرم جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود.
نوجوانان:
در وزن ۸۵ کیلوگرم نوجوانان، ۵ وزنه‌بردار حضور دارند. مهدی پاپی و امیررضا عسگری‌ دون با رکورد ورودی ۳۰۰ کیلوگرم پس از "آنتروپف" از قزاقستان با رکورد ورودی ۳۲۵ کیلوگرم و "خوجیف" از ازبکستان با رکورد ورودی۳۰۵ کیلوگرم در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.
جوانان:
در وزن ۸۵ کیلوگرم این رده سنی ۷ وزنه‌بردار حضور دارند که عباس زندی و "حیدر" از عراق با رکورد ورودی ۳۲۰ کیلوگرم پس از "یانگ" از کره جنوبی با ۳۴۰ کیلوگرم قرار گرفته‌اند.

*** ساعت ۱۳:۴۵ به وقت محلی (۱۲:۳۰ به وقت تهران) رقابت‌های گروه A دسته ۹۴ کیلوگرم جوانان و +۹۴کیلوگرم نوجوانان برگزار می‌شود.
جوانان:
در رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم رده سنی جوانان ۶ وزنه بردار حضور دارند که رضا بیرالوند با رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم پس از "فارس" از قطر با رکورد ورودی ۳۶۰ کیلوگرم در جایگاه دوم جای گرفته است.
نوجوانان:
در دسته ۹۴+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان ۵ وزنه بردار حضور دارند که حسین ساکی و "شنگ" از تایپه با رکورد ورودی ۳۳۵ کیلوگرم در صدر این وزن قرار دارند و محمد شهاب انداز دیگر ملی پوش نوجوان کشورمان با رکورد ورودی ۳۲۵ کیلوگرم در جایگاه بعدی است.

*** ساعت ۱۶ به وقت محلی(۱۴:۴۵به وقت تهران)رقابت های گروهA اوزان ۱۰۵ کیلوگرم و ۱۰۵+ کیلوگرم جوانان برگزار می شود.رحمان اورامه ملی پوش کشورمان در این وزن با رکورد ورودی ۳۴۰ کیلوگرم در صدر قرار دارد و پس از وی دو وزنه بردار از چین با رکورد ورودی ۳۳۰ و ۳۳۱ کیلوگرم در رده های دوم و سوم قرار دارند.در این وزن ۶ شرکت کننده حضور دارند.

رقابت دسته ۱۰۵+ کیلوگرم رده سنی جوانان با حضور ۴ وزنه‌بردار در گروه A برگزار می‌شود که قاسمعلی محمدپور با رکورد ورودی ۳۵۰ کیلوگرم اول است و محسن ایمانی با رکورد ورودی ۳۴۵ کیلوگرم در رده دوم قرار دارد. وزنه‌برداران افغانستان و تایپه در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

*محمدصادق محمدی تنها داور ایرانی در این رقابت ها در رقابت ۷ وزن به عنوان در این پست انجام وظیفه خواهد کرد.

* تیم وزنه برداری کره شمالی پس از چند سال غیبت از مسابقات قهرمانی آسیا، در این دوره با دو وزنه بردار ۶۲ و ۶۹ کیلوگرم در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha