• یکشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96052213413
  • خبرنگار : 71468

فقر توجه از سوی مسئولان وزنه‌برداری

رنگ کردن حمام، تنها رسیدگی به وضعیت وزنه برداران روستای حاجی آباد

رنگ کردن حمام، تنها رسیدگی به وضعیت وزنه برداران روستای حاجی آباد

مسئولان وزنه برداری و ورزش استان اصفهان نسبت به وضعیت وزنه برداران روستای حاجی آباد بی تفاوت بودند و تنها اقدامی که در این مدت انجام گرفته رنگ کردن حمام عمومی برای آنها بوده است.

به گزارش ایسنا، ماجرای تمرین کردن وزنه برداران روستای حاجی آباد نجف آباد اصفهان در حمام عمومی با اینکه یک اتفاق تاسف بار برای ورزش ایران محسوب می شد اما باعث نشد سعید آذری به عنوان رییس هیات وزنه برداری استان اصفهان و حتی فدراسیون  واکنشی نشان دهند و بخواهند قدم مثبتی برای این وزنه برداران بردارند. درواقع بی تفاوت از کنار این مسئله عبور کردند.

حسین الله وردی مربی وزنه برداران روستای حاجی آباد در گفتگو با ایسنا  در باره ی اینکه رسیدگی به وضعیت وزنه برداران روستای حاجی آباد شد یا خیر، تصریح کرد: واکنشی فدراسیون یا هیات وزنه برداری استان نشان ندادند . حالا اگر تصممیی هم گرفته باشند ما از ان اطلاعی نداریم و چیزی هم ندیدیم.  اداره ورزش  و جوانان شهرستان هم ابتدا واکنش منفی نشان داد به طوری که اعلام کرد وزنه برداری در روستای حاجی آباد باید تعطیل شود و وزنه برداران به نجف آباد بروند که وزنه برداران پیگیر شدند که در همین حاجی باد تمرین کنند.

 او ادامه داد: مسئولان هم پس از پیگیری وزنه برداران،  از حمام جدید ی که در اختیار ما قرار دادند، بازدید کردند و می خواهند مبلغ دو میلیون تومان هزینه کنند و  کف آن را تعمیر  و دیوارهایش را رنگ کنند تا وزنه برداران بتوانند در آن تمرین کنند.نکته جالب اینکه نماینده ها موقعی که رای می خواهند به روستا  می آیند اما الان یک نفر نیامده از محل تمرین وزنه برداران بازدیدکند.

 الله ورودی از استعفای خود به عنوان مربی  روستای حاجی آباد خبر داد و گفت: من بخاطر مشکلات معیشتی از سمت خودم استعفا دادم . ۱۰ سال است حقوقی دریافت نکردم به اداره ورزش و جوانان شهرستان هم می گویم پاسخ می دهند نمی توانند کمک کنند چرا که شهرستان را با ۲۰ میلیون تومان اداره می کنند .

 او ادامه داد: می گویند از وزنه برداران شهریه بگیرم اما شرایط مالی آنها به گونه ای نیست که بتوانم شهریه بگیرم. من شاگردی داشتم که ساعت ۱۲ شب آجر خالی می کرده تا ۲۰ تومن دستمزد بگیرد  و بتواند کفش  و دوبنده بگیرد . من چطوری ممی توانم از این فرد شهریه بگیرم؟  مربی دیگری هم از شهرستان  و استان حاضر نیست بیاید در روستای حاجی آباد کار کند چون باید رایگان این کار را  انجام دهد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha