• دوشنبه / ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 96052314093
  • خبرنگار : 71277

محمد فرح: رسانه‌ها خواستند موفقیتم را خراب کنند

محمد فرح: رسانه‌ها خواستند موفقیتم را خراب کنند

محمد فرح رسانه‌ها را متهم کرد که با خبرهای مختلف سعی کرده‌اند تا تلاش‌های او را خراب کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از یورو اسپرت، محمد فرح قهرمان جهان در دوی ۵۰۰۰ و ۱۰ هزار متر بعد از مسابقات قهرمانی جهان امسال، بازنشسته می‌شود.

فرح در مسابقات قهرمانی جهان امسال در دوی ۱۰ هزار متر مدال طلا و در دوی ۵۰۰۰ متر مدال نقره کسب کرد.

محمد فرح دیروز (یک‌شنبه) در کنفرانس خبری خود اظهار کرد: تاریخ دروغ نمی‌گوید. بعد از این همه سال موفقیت، هواداران به من افتخار می‌کنند. رسانه‌ها می‌توانند آنچه می‌خواهند بنویسند. حقیقت این است که من آنچه برایش سخت تلاش کردم را به دست آورده‌ام.

فرح که درباره خبرهای مربوط به دست داشتن مربی‌اش در دوپینگ ناراحت است و معتقد است که از اسم او در این خبرها سوءاستفاده شده است، گفت: اگر من اشتباهی کرده‌ام یا مربی‌ام آلبرتو کاری کرده است چرا هر سال این مطلب را در تیتر خبرها می‌آورند اما کاری نمی‌کنند؟ من آنچه به دست آورده‌ام را به دست آورده‌ام و شما رسانه‌ها سعی می‌کنید آن را خراب کنید.

فرح در ادامه افزود: چیز دیگری برای گفتن باقی نمی‌ماند. آنچه برای من عجیب است این است که برخی خبرنگاران برای فروختن داستان‌های خود چیزهایی را می‌نویسند. حقیقت این است که من در این سال‌ها با تلاش و سختی آنچه می‌خواستم را به دست آوردم. بنابراین بسیاری مواقع شما با من با بی‌عدالتی رفتار کردید. من از شما می‌خواهم که حقیقت را بنویسید و مردم را آگاه کنید. با آنها صادق باشید. اگر می‌گویید محمد فرح کار اشتباهی کرده است آن را ثابت کنید.

فرح درباره احساسش بعد از آخرین مسابقه‌اش نیز گفت: این اتفاق من را تحت تاثیر قرار داده است. من بعد از مسابقه‌ام احساساتی شدم. همه چیزهای خوب در زندگی باید جایی پایان پیدا کنند. وقتی از جایی بالا می‌رویم روزی هم باید پایین بیاییم. من می‌خواستم در اوج همه چیز تمام شود اما این اتفاق نیافتاد. بالاخره هر کسی که بهتر باشد برنده می‌شود این قسمتی از ورزش است. شش سال طول کشید تا آنها بتوانند طلا را از من بگیرند بالاخره این کار را کردند و باید طلا را به آنها داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۶-۰۵-۲۳ ۱۲:۵۳

به هر دليلى نه او خودش را محمد خطاب مى كند و نه رسانه ها. ايسنا مى تواند با رعايت اين موضوع بنويسد: مو (محمد) فرح.