• چهارشنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۴۴
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 96052515503
  • خبرنگار : 30057

میزان اثرگذاری رسانه‌ها در حوزه علوم شناختی بررسی شد

میزان اثرگذاری رسانه‌ها در حوزه علوم شناختی بررسی شد

ازسوی ستاد توسعه علوم شناختی نشست علوم شناختی و رسانه با هدف بهبود عملکرد رسانه‌های جمعی در این حوزه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، با هدف بررسی تاثیر علوم شناختی در جذب مخاطب در رسانه‌های تصویری، نشستی با حضور دکتر کمال خرازی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، مدیران ستاد و جمعی از اساتید علوم شناختی، روان‌شناسی، رسانه‌، فیلم و سینما برگزارشد.

در این نشست که با عنوان «علوم شناختی و رسانه» برگزار شده بود، در خصوص اینکه علوم شناختی چگونه می‌تواند در بهبود و ارتقای رسانه‌های جمعی به ویژه برنامه‌های تلویزیونی موثر باشد، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha