• چهارشنبه / ۲۴ آبان ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 96082414431
  • خبرنگار : 71418

سرمربی تیم ملی بسکتبال: نگاه ویژه به جوان‌ها دارم / کار آسانی برابر عراق نداریم

سرمربی تیم ملی بسکتبال: نگاه ویژه به جوان‌ها دارم / کار آسانی برابر عراق نداریم

مهران حاتمی با اشاره به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: آینده بسکتبال برای جوان‌هاست و من هم سعی کرده‌ام نگاه ویژه‌ای به آن‌ها داشته باشم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برنامه‌های تیم ملی بسکتبال پیش از انتخابی جام جهانی اظهار کرد: فرصت زیادی در اختیار ما نیست که بخواهیم برنامه خاصی داشته باشیم و تمام تلاش‌مان بر این است که بتوانیم سیستم‌های‌مان را مرور کنیم و بازیکنان به یک هماهنگی نسبی برسند. به هر حال تغییراتی در ترکیب داریم و بازیکنان هم در تیم‌های مختلف و با برنامه‌های متفاوت کار کرده‌اند و ما تنها باید سعی کنیم که کنار هم هماهنگ شوند و بتوانند به خوبی کار کنند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره دو دیدار نخست بیان کرد: عراق را نباید تیم دست و پا بسته‌ای بدانیم. من در ترکیه شرایط‌شان را دیدم و می‌دانم که تیم بسیار خوبی دارند و با آمادگی کامل در مسابقات شرکت می‌کنند. به هر حال رقابت با این تیم در اردن کار آسانی نخواهد بود. قطر هم تیم خوب دیگری است و قطعا برای باخت به میدان نمی‌آید. ما دو دیدار بسیار دشوار داریم و باید با تمام توان کار کنیم تا نتیجه لازم را بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که ۱۲ نفر نهایی تیم ملی چقدر با کاپ‌آسیا متفاوت خواهد بود؟ تصریح کرد: در این مدت تغییرات زیادی در ترکیب ایجاد شده و میانگین سنی پایین‌تر آمده‌ است. ما از جوان‌ترها استفاده کردیم و نقش اصلی‌ به بازیکنان جوان تیم ملی داده‌ایم و همیشه به آن‌ها توجه کرده‌ایم اما توجه ما به جوانان نباید باعث شود که قدرت تیم ملی مثل همیشه نباشد. به هر حال در بحث ملی باید ترکیبی شایسته نام ایران راهی مسابقات شود.

حاتمی درباره حامد حدادی نیز گفت: او درگیر لیگ چین است و شاید دیرتر به ما اضافه شود. قطعا اگر در کنار ما باشد می‌تواند مثل همیشه به تیم ملی کمک کند. به خصوص اینکه حدادی در این مدت در لیگ چین خوب کار کرده و کاملا آماده است و واقعا دوست دارم که در تیم باشد. من دوست دارم از همه پتانسیل استفاده کنم تا شرایط به بهترین شکل باشد.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که در مسیر انتخابی جام جهانی چقدر به جوان‌ها فرصت بازی می‌دهد؟ بیان کرد: همان‌طور که گفتم نگاه ویژه‌ای به جوان‌ها دارم چرا که آینده بسکتبال برای این جوان‌هاست و باید از امروز آماده شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha