• دوشنبه / ۲۰ آذر ۱۳۹۶ / ۲۱:۳۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96092011214
  • خبرنگار : 90047

بازی‌های پاراآسیایی جوانان - امارات

کسب مدال برنز انفرادی توسط فاضل‌نیا / راهیابی ۵ پینگ‌پنگ‌باز پسر به مرحله بعد

کسب مدال برنز انفرادی توسط فاضل‌نیا / راهیابی ۵ پینگ‌پنگ‌باز پسر به مرحله بعد

در ادامه رقابت‌های تنیس روی میز معلولان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در امارات، آیدا فاضل‌نیا به مدال برنز انفرادی دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از امارات، در ادامه رقابت‌های مرحله مقدماتی تنیس روی میز معلولان در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، آیدا فاضل‌نیا در کلاس SF۸ - ۹ توانست به مدال برنز انفرادی دست پیدا کند.

در این بازی‌ها و در مرحله مقدماتی رقابت‌های انفرادی دختران، فرزانه سهرابی ۳بر صفر شیما سیاهی‌زاده را شکست داد، مریم گیلانی ۳ بر یک نماینده عراق را مغلوب کرد، زهرا انصاریان در کلاس ۵ با نتیجه ۳ بر یک نماینده تایلند را شکست داد، فاطمه محمدیان با نتیجه ۳ بر یک مغلوب ژاپن شد و در بازی دوم خود ۳ بر صفر هنگ‌کنگ را برد، فرزانه سهرابی نیز ۳ بر یک مسابقه را به نماینده عراق واگذار کرد، مریم گیلانی ۳ بر صفر شیما سیاهی‌زاده را شکست داد، فاطمه محمدیان ۳ بر یک به اندونزی باخت، آیدا فاضل‌نیا ۳ بر صفر به ژاپن باخت و ۳ بر صفر قزاقستان را مغلوب خود کرد.

در بخش رقابت‌های انفرادی مردان نیز عرفان غلامی ۳بر صفر به اندونزی باخت، امید ذوالفقاری ۳ بر یک تایلند را برد، حسین دهقان ۳ بر یک به اندونزی باخت، امید ذوالفقاری ۳ بر صفر عربستان را شکست داد، علی اردوان ۳ بر یک عراق را برد، مهرداد محمدپور ۳ بر صفر به تایلند باخت و ۳ بر یک قزاقستان را برد، سیدحسام موسوی ۳ بر صفر عربستان را شکست داد و ۳ بر صفر مغلوب کویت شد.

به این ترتیب در پایان مرحله مقدماتی سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان، مهرداد محمدپور در کلاس ۳، امید ذوالفقاری در کلاس ۱۰ در جمع ۴پینگ‌پنگ باز برتر قرار گرفتند و مهدی هاتفی در کلاس ۸، امیرحسین حسینی‌پور در کلاس ۸ و علی اردوان در کلاس ۹ در جمع ۸ ورزشکار برتر قرار گرفتند و به مرحله بعد راه یافتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha