• جمعه / ۲۴ آذر ۱۳۹۶ / ۱۷:۵۸
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 96092413288
  • منبع : نمایندگی زنجان

مدیر فعالیت‌های سازمان دانشجویی جهاددانشگاهی تاکید کرد:

ضرورت استفاده از توان دانشجویان در حل مشکلات زیست‌محیطی

ضرورت استفاده از توان دانشجویان در حل مشکلات زیست‌محیطی

مدیر فعالیت‌های سازمان دانشجویی جهاددانشگاهی گفت: با استفاده از توان دانشجویان می‌توان مشکلات زیست‌محیطی را حل کرد.

به گزارش ایسنا، صادق بابایی در اولین نشست منطقه‌ای گروه‌های دانشجویی حامی محیط زیست و منابع‌طبیعی منطقه شمال‌غرب که به میزبانی سالن شهید شهریاری مجتمع جهاددانشگاهی زنجان برگزار شد، اظهار کرد: باشگاه دانشجویی محیط ‌زیست سازمان دانشجویان ایران از سال 89 فعالیت‌ خود را آغاز کرد و در اولین نشست خود با حامیان محیط ‌زیست کشور در تهران با شرکت 60 گروه تشکیل جلسه داد و در دومین نشست خود نیز در سال 90 نشست سالیانه خود را با حضور 73 گروه حامی محیط‌ زیست از سراسر کشور برگزار کرد.

این مسئول ادامه داد: با جمع‌بندی به فکر شکل‌دهی فعالیت‌های این باشگاه هستیم و پس از سال‌ها وقفه فعالیت‌های این باشگاه سال گذشته مجدداً از سر گرفته شد و با برنامه‌ریزی و هم‌افزایی به دنبال گام برداشتن در زمینه حل مشکلات محیط ‌زیستی کشور هستیم.

وی افزود: در 8 منطقه کشور این کارگروه‌ها تشکیل شده و امیدواریم تا با کمک دانشجویان این مناطق در حفاظت از محیط ‌زیست امور را پیش‌ببریم و برای فعالیت این دانشجویان چند موضوع اصلی انتخاب می‌شود تا بیشترین انرژی بر روی آن در بحث تحقیقاتی، ترویجی، آموزشی و ... گذاشته شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست، انتخابات شورای مرکزی منطقه چهار باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع‌طبیعی کشور، شامل استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان برگزار شد.

بعد از مراسم رأی‌گیری، علی جباری و مجید تاران با 17 رأی، مینا فضلی با 12 رأی و محسن نوری با 11 رأی از زنجان، مرتضی مافی با 17 رأی از آذربایجان‌شرقی، اکرم احمدزاده با 12 رأی از آذربایجان‌غربی و اکرم توکلی با 11 رأی از اردبیل به عنوان اعضای شورای مرکزی منطقه چهار باشگاه دانشجویان حامی محیط زیست و منابع‌طبیعی کشور انتخاب شدند.

انتهای پیام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha