• یکشنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 96112916264
  • منبع : فدراسیون کاراته

مدال برنز آسیابری و شهرجردی در کاراته وان امارات

مدال برنز آسیابری و شهرجردی در کاراته وان امارات

کاتاروی کشورمان با غلبه بر نماینده مراکش به مدال برنز دومین مرحله لیگ جهانی دست یافت.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در دومین مرحله لیگ‌جهانی کاراته وان امارات که با حضور ۶۲۶ کاراته کا از ۷۵ کشور در دبی برگزار می‌شود، در کاتای انفرادی مردان ابوالفضل شهرجردی برای کسب مدال برنز به مصاف محمد الحنی نماینده کشور مراکش رفت و با نتیجه‌ سه بر دو به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

او در مبارزات روز گذشته ابتدا تومیسلاو استولار از کرواسی را چهار بر یک مغلوب کرد، سپس سید سلمان الموسوی از کویت را با نتیجه‌ پنج بر صفر شکست داد و در سومین دیدار به مصاف روی کیانو ژاپنی، نفر دوم رنکینگ جهان و دارنده 3 عنوان قهرمانی جهان رفت و با نتیجه 5 بر صفر مقابل این حریف نامدار شکست خورد.

با راهیابی کیانو به فینال، شهرجردی در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در این گروه پنج بر صفر لائو هینگ چی از هنگ کنگ را از پیش رو برداشت و در دومین دیدار هم عدنان الحکیمی مراکشی را پنج بر صفر برد.

همچنین در مسابقات کومیته، علی اصغر آسیابری در وزن منهای 75 کیلوگرم، در دیدار رده بندی مقابل ارمان التیمور از ترکیه رفت و با نتیجه پنج بر سه به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

آسیابری در مسابقات قبلی و در گام‌اول حریفی از ترکیه را ۹ به یک شکست داد.‌ در مسابقه دوم کاراته کای عربستان راشش بر دو مغلوب کرد و در پیکار سوم موفق شد لوئیجی بوسا دارنده پنج طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا را یک بر صفر شکست دهد.
آسیابری در یک‌ چهارم نهای، سعدی عباس کاراته کای پاکستانی الاصل امارات که طلای آسیا و نقره بازیهای کشورهای اسلامی در پرونده اش دیده می شود را پنج بر دو مغلوب کرد اما در نیمه نهایی، در مصاف با رافائل آقایف آذربایجانی دارنده یازده طلای اروپایی وشش طلای جهانی.در مبارزه‌ای پایاپای سه بر دو نتیجه را واگذار کرد تا به دیدار رده بندی راه یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha