• سه‌شنبه / ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97021809702
  • خبرنگار : 71576

در واکنش به درگیری در بازی واترپلوی سایپا و نفت امیدیه

رضوانی: ورزش مهم است اما اخلاق مهم‌تر

رضوانی: ورزش مهم است اما اخلاق مهم‌تر

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: برای من و همه مسوولان فدراسیون، ورزش مهم است اما اخلاق مهم‌تر.

محسن رضوانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد برگزاری رقابت‌های سوپر لیگ واترپلو در ایران بعد از چند سال، توضیح داد: دور اول مسابقات سوپر لیگ واترپلوی ایران بعد از چندین سال به میزبانی استخر بین‌المللی ۹ دی برگزار شد. به هر حال در دور اول همه‌ی مسابقات مسائلی وجود دارد که باید برای دوره‌های بعد مورد بررسی قرار بگیرد. البته من خوشحالم که تیم‌های خوبی حاضر شده و بازی‌های سطح بالایی را شاهد بودیم.

او با اشاره به درگیری دو تیم واترپلو سایپا و نفت امیدیه در جریان این مسابقات ادامه داد: متاسفانه در روز پایانی این رقابت‌ها، اتفاقاتی افتاد که موجب حاشیه‌سازی شد. هر چند که در مقایسه با رشته‌های دیگر این اتفاق کمرنگ بود اما نباید چنین حاشیه‌هایی در ورزش ما وجود داشته باشد.

رضوانی افزود: بیش‌تر از هر چیزی دیسکالیفه شدن این دو تیم و حذف آن‌ها از جدول رده‌بدی ناراحت کننده است. به دلیل خارج شدن بازیکنان هر دو تیم از آب و برنگشتن آن‌ها به استخر در یک بازه زمانی مشخص، با سوت داور بازی تمام شد و طبق قانون فینا هر دو تیم از جدول مسابقات کنار رفتند.

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان این که نخستین جلسه در این مورد روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای رسیدگی به جزییات انضباطی این اتفاق حساس هستیم. روز چهارشنبه هم با حضور مسیولان برگزاری این مسابقات و مسوولان وزارت ورزش در مورد عاملان این جریان تصمیم می‌گیریم.

او در پاسخ به این سوال که از اعضای هر دو تیم هم در جلسه روز چهارشنبه شخصی حاضر می‌شود؟ توضیح داد: به مسوولان هر دو تیم نامه زده‌ایم تا نمایندگان و همه‌ی مستندات خود را برای روز جلسه معرفی کنند چون باید پاسخگو باشند. برای فدراسیون ما ورزش مهم است اما اخلاق مهم‌تر.

رضوانی در پاسخ به این سوال که فدراسیون به صورت جدی در این موارد ورود نمی‌کند؟ خاطرنشان کرد: خیر این انتقاد درست نیست چرا که فدراسیون در همه موارد به صورت جدی و سخت ورود کرده و این روند را هم ادامه می‌دهد. این دو تیم دیسکالیفه شده‌ و در جدول مسابقات جایی ندارند، در مورد آن‌ها کمیته فنی تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha