• سه‌شنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۷ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 97030100262
  • خبرنگار : 71549

نظر دل بوسکه و کاماچو درباره فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا

نظر دل بوسکه و کاماچو درباره فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا

سرمربیان پیشین تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا درباره فهرست نهایی لاروخا صحبت کردند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، یولن لوپتگی دوشنبه فهرست نهایی تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا را برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اعلام کرد اما در میان ۲۳ نفر نام آلوارو موارتا دیده نمی‌شود. به همین منظور شبکه کوپه ‌اسپانیا با وینسته دل بوسکه و خوسه آنتوان کاماچو مصاحبه کرد. سرمربیان پیشین تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا علاوه بر این درباره حضور احتمالی آنتوان گریزمان و فینال لیگ قهرمانان اروپا صحبت کردند. دل بوسکه گفت: موارتا، مهاجم خیلی کاملی است اما آسیب‌دیدگی‌ های پیاپی باعث شد در فهرست نهایی حضور نداشته باشد.

سرمربی پیشین لاروخا به گریزمان اشاره کرد و گفت‌: نمی‌دانم چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد. او اکنون بازیکن اتلتیکومادرید است.

رئال مادرید و لیورپول شنبه فینال لیگ قهرمانان اروپا را برگزار می‌کنند. دل بوسکه در این رابطه اظهار کرد: رئال مادرید بهترین تیم اروپا است. هیچ بازیکنی در لیورپول وجود ندارد که بتواند جایگزین یکی از بازیکنان رئال مادرید باشد. گرت بیل، کریم بنزما، کریستیانو رونالدو، مارکو آسنسیو و لوکاس واسکس از محمد صلاح بهتر هستند. مادرید ۴ بر یک در دیدار نهایی پیروز می‌شود.

کاماچو به نبود موراتا اشاره کرد و گفت‌: اگر موراتا دعوت می‌شد درباره بازیکنانی صحبت می‌شد که در این فهرست حضور نداشتند.

او درباره گریزمان گفت‌: گریزمان اکنون بازیکن اتلتیکومادرید است و به نظرم در این تیم می‌ماند.

لیورپول و مادرید پیش از این در فینال ۱۹۸۱ به مصاف هم رفته بودند. سرمربی پیشین تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا در این رابطه اظهار کرد: اگر آن مادرید که مقابل لیورپول شکست خورد از کریستیانو رونالدو  بهره می‌برد، می‌توانست فاتح این جام نیز شود. مادرید در بازی شنبه با سه گل پیروز می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha