• یکشنبه / ۶ خرداد ۱۳۹۷ / ۰۱:۵۷
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97030602472
  • خبرنگار : 71506

مهدی نوری: نمی‌خواهم بدون مدال جهان و المپیک از کشتی بروم/ آماده‌ام از هر مانعی عبور کنم

مهدی نوری: نمی‌خواهم بدون مدال جهان و المپیک از کشتی بروم/ آماده‌ام از هر مانعی عبور کنم

قهرمان وزن ۱۳۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با اشاره به روحیه و انگیزه بالای خود برای رسیدن به مدال جهانی و المپیک گفت: شب و روز در ذهنم رسیدن به این اهداف را مرور کرده‌ام و آماده‌ام با تلاش و انگیزه بالا از هر مانعی عبور کنم.

مهدی نوری در گفتگو با ایسنا، درباره قهرمانی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی و عملکرد خوب خود در این رقابت‌ها اظهار کرد: خدا را شکر با وجودی که تمرینات زیادی برای حضور در این رقابت ها نداشتم اما با انگیزه و انرژی بسیار خوبی به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی رسیدم و توانستم مزد زحماتم را بگیرم و با کسب عنوان قهرمانی بار دیگر راهی اردوی تیم ملی شوم تا شانس رسیدن به دوبنده تیم ملی را در صورت صلاحدید کادر فنی داشته باشم.

فرنگی کار سنگین وزن تیم ملی افزود: در جریان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی انگیزه بسیار زیادی داشتم و هدفی جز قهرمانی و پوشیدن دوبنده تیم ملی نداشتم. حریفان خوبی در این رقابت ها حاضر شدند و من نیز هر چند دنبال قهرمانی بودم اما برای رسیدن به امتیازات بیشتر ریسک نکردم.

وی درباره مدت زمان تمرینات خود برای حضور در انتخابی تیم ملی گفت: پس از مصدومیتی که در جام باشگاه های جهان داشتم در نهایت از ۱۴ فروردین ماه تمریناتم را آغاز کردم و خدا را شکر توانستم در همین مدت کم خوب خودم را جمع و جور کنم و اصلا مشکلی بابت میزان آمادگی و نفس در انتخابی تیم ملی نداشتم. بهتر از این ها هم می توانستم نتیجه بگیرم اما نخواستم ریسک کنم. در مجموع از خودم راضی هستم و مطمئنا با انگیزه بالایی که دارم هر روز بهتر از روز قبل می شوم. انگیزه بالا باعث شد براحتی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی قهرمان شوم و نمی خواهم هیچ فرصتی را از دست بدهم.

نوری با تاکید بر اینکه کاملا آماده عبور از تمامی موانع برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و کسب افتخار برای ایران در رویدادهای بین المللی است گفت: پس از سال ها تجربه حضور در اردوهای تیم ملی اینبار هدفی جز رسیدن به مدال جهان و المپیک‌ ندارم و برای رسیدن به این اهداف بزرگ شب و روز فکر می کنم و برنامه ریزی کرده ام.

وی درباره بی توجهی ها نسبت به او طی سال های گذشته و اینکه به نظر می رسد هم اینک با توجه به روی کار آمدن اشکانی انگیزه زیادی برای اثبات توانایی های خود در تیم ملی پیدا کرده است، گفت: اصلا کاری با حواشی و اتفاقات سال های گذشته ندارم. تمام تمرکزم بر روی تمریناتم است و اینکه باید به اهداف بزرگی که در ذهنم دارم به هر زحمتی که شده برسم. تمام سعی ام این است با کمک کادر فنی ایراداتم را برطرف کنم و به بالاترین سطح آمادگی روحی و بدنی برسم.

نوری درباره اینکه با توجه به قهرمانی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی به نظر می رسد بیشترین بخت را برای حضور در بازی های آسیایی دارد گفت: این موضوع هنوز از سوی کادر فنی اعلام نشده و هر طور که آن ها صلاح بدانند عمل می کنم و هیچ مشکلی برای حضور در تورنمنت خارجی و مصاف با رقبا ندارم. هر طور که کادر فنی صلاح بداند عمل می کنم و امیدوارم بتوانم نظر مساعد آن ها را جلب کنم. در تمرینات روند رو به جلویی دارم و هیچگونه مشکل بدنی برای حضور در رویدادهای پیش رو ندارم.

فرنگی کار سنگین وزن تیم ملی با بیان اینکه هم اینک ۳۱ ساله است خاطرنشان کرد: اکثر چهره های شاخص سنگین وزن جهان ۲۸ ساله به بالا هستند و مرحوم سلیمانی نیز وقتی ۳۴ ساله بود به طلای جهان رسید. به لحاظ بلوغ فکری و تجربه نیز به حدی رسیده ام که بتوانم برای کشورم مدال آور باشم و بدون شک این موضوع را اثبات خواهم کرد و اعتمادها را جلب می کنم.

نوری در پایان با تاکید بر اینکه مدام در ذهن خود رسیدن به مدال جهان و المپیک و رفتن بر روی سکو را مرور می کند گفت: بزرگان ما هم می گویند وقتی یک کشتی گیر به لحاظ ذهنی و انگیزشی آماده باشد و مدام در ذهن خود رسیدن به مدال و پیروزی را مرور کند در واقعیت هم به هدفش می رسد. مطمئن باشید در تمرینات کم نمی گذارم و آماده ام خودم را اثبات کنم. نمی خواهم بدون مدال جهان و المپیک از کشتی بروم و برای رسیدن به این اهداف بدون توجه به حاشیه ها فقط تمرین می کنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha