• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ / ۰۳:۰۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 97031105543
  • خبرنگار : 71567

در گفت‌وگو با ایسنا اعلام شد

امکان فروش غذای ذخیره‌شده دانشجویان دانشگاه تهران فراهم شد

امکان فروش غذای ذخیره‌شده دانشجویان دانشگاه تهران فراهم شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از راه‌اندازی نرم‌افزار فروش غذای ذخیره شده دانشجویان بعد از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این نرم‌افزار دانشجویان می‌توانند در صورت لزوم غذای ذخیره‌شده خود را به فروش برسانند و از هدررفت آن جلوگیری کنند.

دکتر حسین به‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این مطلب، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه تهران در سال جاری این است که به دانشجویان این اجازه را خواهیم داد که بتوانند از سلف سرویس دانشکده‌ها و واحدهای دیگر دانشگاه استفاده کنند و این گونه نباشد که دانشجوی یک دانشکده فقط از یک واحد خاص غذای خود را دریافت کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای است که دانشجویان دانشکده یا یک پردیس فقط می‌توانند از سلف سرویس آن دانشکده استفاده کنند،‌ اما با پیاده کردن این برنامه دانشجویان محدودیت مکانی برای دریافت غذای خود نخواهند داشت، ضمن اینکه میزان تردد آن‌ها در سطح شهر نیز کاهش می‌یابد و دانشجو در هر جا کلاس یا برنامه‌ای داشته باشد، می‌تواند از سلف سرویس آن مکان با ظرفیت مشخصی استفاده کند.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: با اجرای برنامه فوق دانشجویان می‌توانند فقط با ارائه کارت دانشجویی برای دریافت سرویس از سرویس‌های دانشکده‌های دیگر استفاده کنند.

دکتر به‌نژاد همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ای که در معاونت دانشجویی وجود دارد، این امکان فراهم می‌شود تا دانشجویان در صورتی که نتوانند از غذای خود استفاده کنند، غذای ذخیره شده خود را به فروش برسانند. نرم افزار این برنامه آماده شده است و از پایان ماه رمضان اجرایی می‌شود.

وی گفت: با راه‌اندازی نرم‌افزار فوق، این امکان به دانشجویان داده می‌شود تا غذاهای ذخیره خود را بفروشند و از هدررفت و اسراف در این زمینه جلوگیری کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha