• یکشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97041005182
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

انتقاد تند مجید عسگری از فدراسیون وزنه‌برداری: باید پارتی داشته باشی تا ملی‌پوش شوی

انتقاد تند مجید عسگری از فدراسیون وزنه‌برداری: باید پارتی داشته باشی تا ملی‌پوش شوی

وزنه‌بردار ملی‌پوش هرمزگانی پس از کنار گذاشته شدن از بازیهای آسیایی گفت: باید در شورای فنی پارتی داشته باشی تا ملی‌پوش شوی و خدا جواب این بی‌عدالتی‌ها را خواهد داد.

مجید عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایطش در رکوردگیری برای مشخص شدن ترکیب تیم ملی وزنه‌برداری اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: وضعیتم در رکوردگیری خیلی خوب بود، حقم نبود که ذخیره باشم و باید جزو نفرات برتر بودم که متأسفانه به حقم نرسیدم.

وی با بیان اینکه وزنه‌برداری به‌گونه‌ای شده است که کاری به زور بازو و اینکه در رکوردگیری خوب یا بد کار کنی ندارد، افزود: باید گردن‌کلفت باشی و در شورای فنی پارتی داشته باشی تا بتوانی در ترکیب اصلی قرار بگیری؛ حق من این  بود که در ترکیب اصلی تیم ملی قرار بگیرم نه اینکه اسمم به‌عنوان رزرو رد شود.

این وزنه‌بردار ملی‌پوش هرمزگانی در خصوص شانس خود برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا تصریح کرد: با وجود این بی‌عدالتی‌ها باز هم کمی امید به اعزام به بازی‌های آسیایی جاکارتا دارم، باید ببینیم چه می‌شود.

عسگری با اشاره به اینکه اگر در جاکارتا حضور پیدا کنم، شانس کسب مدال را دارم، اضافه کرد: چند ماه قبل با همین رکوردهایی که در رکوردزنی تیم ملی زدم می‌توانستم اول یا دوم جهان شوم اما مسابقات جهانی را هم به همین نحو و با بی‌عدالتی از دست دادم.

وی ادامه داد: باوجوداینکه رکوردگیری را شورای فنی برگزار کرده اما فدراسیون رأی شورای فنی که اکثریت به من رأی داده بودند را قبول نکرده و رئیس فدراسیون مثل مسابقات جهانی رأی شورای فنی را برگرداند.

این وزنه‌بردار ملی‌پوش هرمزگانی در تشریح دلیل اینکه نتوانست موفقیت‌هایش در رده جوانان را در رده بزرگسالان تکرار کند، عنوان کرد: علت اصلی این بوده است که حمایت مسئولان استانی را ندارم. هیچ‌کس از استان هرمزگان من را  حمایت نمی‌کند. اگر حمایتی بود این‌گونه نمی‌شد که به این سادگی حقم را پایمال کنند و به‌راحتی کنار گذاشته شوم.

عسگری همچنین در خصوص انتظاراتش از مسئولان استان هرمزگان بیان کرد: در حال حاضر دیگر انتظاری از مسئولان استانی ندارم و اگر کاری هم بکنند دیگر به درد من نمی‌خورد و فایده‌ای ندارد. باید قبل از این حمایت می‌کردند و خود را نشان می‌دادند.

وی در پایان گفت: خدا جای حق نشسته است و روزی جواب این بی‌عدالتی‌ها را می‌دهد. امیدوارم زنده باشم و آن روز را ببینم. از خدا می‌خواهم جواب بی‌عدالتی افرادی که این‌گونه حق من را خوردند و همه کسانی که از بزرگ تا کوچک در این کار دست داشته‌اند را بدهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha