• چهارشنبه / ۲۷ تیر ۱۳۹۷ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 97042714946
  • خبرنگار : 71567

معاون فرهنگی وزارت علوم تاکید کرد

همفکری دانشجویان برای ایجاد نشاط در دانشگاه‌ها

همفکری دانشجویان برای ایجاد نشاط در دانشگاه‌ها

معاون فرهنگی وزارت علوم بر لزوم استفاده از همفکری دانشجویان در ایجاد نشاط در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: برنامه هایی که با همفکری و در نظر گرفتن سلایق دانشجویان و حول قوانین موجود طراحی و ارائه شود موجب نشاط و شادابی جامعه و دانشگاه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامرضا غفاری در نخستین نشست مشترک معاون و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با معاونان فرهنگی اجتماعی و دانشجویی فرهنگی دانشگاه های منطقه یک کشور که در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، هدف اصلی این نشست ها را هم افزایی، همفکری و انتقال تجارب به منظور دستیابی به خط مشی و اقدام مناسب برای حل مسائل و مشکلات موجود در دانشگاه ها دانست و اظهار کرد: پیمایش و تحلیل مسائل در دانشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و این امر در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی بیشتر و ضروری تر است.

وی همچنین به لزوم رصد و پیمایش اطلاعات در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد و افزود: این امر موجب کسب اطلاعات و درک بیشتر شرایط موجود شده و منجر به حرکت و اقدام صحیح در این زمینه خواهد شد.

دکتر غفاری با اشاره به بحث نشاط در دانشگاه ‌هاو لزوم استفاده از همفکری دانشجویان در تحقق این امر، گفت: برنامه هایی که باهدف افزایش نشاط در دانشگاه، توسط مسئولان طراحی شود و برای یک نسل جوان دانشجو که دارای سلایق و ذائقه های خاص خود را دارند ارائه می شود، توفیق چندانی نداشته و با اقبال کمی روبرو خواهد شد. از این رو برنامه هایی که با همفکری و در نظر گرفتن سلایق دانشجویان و حول قوانین موجود طراحی و ارائه شود؛ موجب نشاط و شادابی جامعه و دانشگاه خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با ارائه پیمایش صورت گرفته توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در سطح دانشگاه ها به ارائه تصویری از وضعیت دانشجویان در دانشگاه ها پرداخت و آگاهی از این نتایج را در مدیریت مسائل فرهنگی در دانشگاه اثر گذار دانست.

در ادامه دکتر شریعت، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت همدلی، همفکری و همکاری را رمز موفقیت در انجام این وظیفه دانست و گفت: هر چه این امر بهتر صورت گیرد، بی‌تردید میتوانیم به کسب نتایج بهتر و موفق تر امیدوار باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛ نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها ی منطقه یک شامل دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مستقر در استان های تهران و البرز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha