• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ / ۱۰:۵۹
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 97051909902
  • خبرنگار : 71567

معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد

پیگیری برنامه‌ هدایت دانشجویان استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی

پیگیری برنامه‌ هدایت دانشجویان استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی

معاون آموزشی وزارت بهداشت از پیگیری برنامه‌ هدایت دانشجویان استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی خبر داد و گفت: باید با اجرایی کردن برنامه‌های لازم این دانشجویان وارد مسیر علمی و شغلی مناسبی شوند.

به گزارش ایسنا دکتر باقر لاریجانی در اختتامیه دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی، گفت: شرکت دوستان و همکاران دانشجوی ما در المپیادها می‌تواند گفتمان علمی و بحث‌های مرتبط با این المپیاد را در فضای دانشگاهی گسترش دهد.

وی با بیان اینکه المپیادهای علمی بستر جدید آموزشی را در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ایجاد کرده است، افزود: برنامه‌های آموزشی رشته‌های علوم پزشکی بیشتر بر روی موضوعات تخصصی حوزه علوم پزشکی تمرکز دارد و ما برای اینکه با بحث‌های جنبی آشنا شویم باید از روش‌های مختلف استفاده کنیم که یکی از این روش‌ها بستر المپیادهای علمی است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در ادامه گفت: خیلی از مباحث مطرح شده در المپیادهای علمی دانشجویی در انجام خدمات سلامت بسیار کارایی دارد، در واقع مباحثی مثل تصمیم گیری مبتنی بر شواهد، فلسفه پزشکی و کارآفرینی مباحثی است که در زندگی روزمره شما و در موفقیت شما در حیطه علوم پزشکی می‌تواند تاثیرگذار باشد و امیدواریم این المپیاد بستری باشد برای اینکه بتوانید مطالعات بعدی خود را در حیطه‌هایی که روی آن کار کرده‌اید گسترش دهید.

رییس دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی با اشاره به اینکه مطالب برای مطالعه در حیطه‌های جنبی علوم پزشکی بسیار زیاد است، گفت: باید در کنار دانش پزشکی و مهارت‌های حرفه‌ای‌، توجه به نکاتی داشته باشیم که در زندگی ما تاثیرگذار است و با حقایقی آشنا شویم که در حرفه و زندگی‌مان به ما کمک کند.

به گزارش وبدا، دکتر لاریجانی در پایان گفت: برنامه‌هایی برای هدایت استعدادهای درخشان حوزه علوم پزشکی در دست پیگیری است. امیدواریم بسترهای دانشگاهی بتواند به این دانشجویان کمک کند و تا دانشجویان استعداد درخشان در مسیر علمی و حرفه‌ای خود موفق‌تر باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha