• یکشنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ / ۰۷:۰۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97052814451
  • خبرنگار : 71576

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

حذف تیم دختران پومسه / مردان با برد شروع کردند

حذف تیم دختران پومسه / مردان با برد شروع کردند

رقابت‌های پومسه بازی‌های آسیایی با برد تیم مردان ایران ادامه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا از  جاکارتا، نخستین روز از مسابقات تکواندوی بازی‌های آسیایی در بخش انفرادی و تیمی پومسه برگزار شد که پس از موفقیت بختیاری در بخش انفرادی و قطعی کردن مدالش تیم مردان نیز با برد شروع کرد. 

پومسه تیمی مردان ایران که در دور نخست با قرعه استراحت روبه رو شد، در دور دوم با غلبه بر تیم فیلیپین به دور بعد راه یافت.

تیم ملی فیلیپین برای مصاف دادن با ایران در دور نخست حریف ضعیف عربستانی خود را شکست داده بود.

 پیش از این کوروش بختیاری به نیمه‌نهایی رسید و مدالش را قطعی کرد.

در رقابت‌های بانوان مرجان سلحشوری نیز به مصاف حریفش رفت و دومین برنده پومسه ایران نام گرفت. اولین نماینده بانوان در بخش انفرادی مسابقات پومسه مرجان سلحشوری بود که به مصاف نماینده ماکائو رفت.

او موفق به پیروزی در این میدان شد. این پیروزی در حالی به دست آمد که امتیاز او روی تابلوی نتایج دیده نشد. اما داور با بالا بردن پرچم قرمز سلحشوری را برنده اعلام کرد تا نماینده ایران به دور بعدی صعود کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات تیمی پومسه بازی‌های آسیایی در حالی آغاز شد که تیم ‌ملی پومسه بانوان در نخستین گام با بدشانسی با قرعه کره‌جنوبی که مدعی قهرمانی است مواجه شد.

دختران پومسه‌روی تیم‌ ‌ملی ایران در یک رقابت نزدیک بازی را به کره‌ای‌ها واگذار کردند و از  دور مسابقات کنار رفتند.

در فرم اول تیم ایران 000/8 امتیاز به دست آورد و کره 020/8 امتیاز تا اختلاف نزدیک دو تیم حسابی به چشم بیاید. در مجموع دو فرم اما ایران 5/111 امتیاز گرفت و کره جنوبی با 9/113 امتیاز پیروز شد و به دور بعد رفت.

مرجان سلحشوری، مهسا صادقی و فاطمه حسام ترکیب تیم ملی بانوان ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهند. همچنین مراسم اهدای مدال ساعت 17:00 به وقت محلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha