• دوشنبه / ۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 97070905399
  • خبرنگار : 71567

آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران

آغاز به کار شانزدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران

شانزدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران به منظور پایش سلامت جسم و روان نودانشجویان ورودی این دانشگاه از امروز نهم مهر آغاز و تا 24 این ماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، شانزدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران هر سال با آغاز سال تحصیلی برگزار می شود و دانشجویان در این نمایشگاه به همت مرکز بهداشت و مرکز مشاوره مورد پایش جسم و روان قرار می گیرند. همچنین  در این نمایشگاه تشکل‌های دانشجویی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی به دانشجویان جدیدالورود نیز معرفی می شوند.

امسال حدود 11 هزار دانشجوی جدید دانشگاه تهران در نمایشگاه فوق حضور پیدا می کنند که از این میان 7 هزار و 500 دانشجو در باشگاه دانشجویان و 3 هزار و 500 دانشجو نیز در 3 پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پردیس ابوریحان و پردیس فارابی پذیرش خواهند شد.

در واقع  هدف از برگزاری نمایشگاه مهر دانشگاه تهران، پایش سلامت جسم و روان نودانشجویان ورودی سال 1397 است. همچنین در این نمایشگاه دانشجویان ورودی جدید با خدمات حوزه معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی و تشکل‌های دانشجویی و معاونت دانشجویی آشنا خواهند شد. در این نمایشگاه‌ تشکل‌های اسلامی دانشجویان، کانون‌های فرهنگی، اجتماعی، هنری و دینی و انجمن‌های علمی دانشجویی به معرفی دستاوردهای خود می‌پردازند.  

در شانزدهمین نمایشگاه مهر  پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و مسجد دانشگاه، سازمان بین المللی دانشگاهیان، بنیاد حامیان دانشگاه، تولیدات فرهنگی و هنری دانشجویان، صندوق قرض الحسنه، دانشکده کارآفرینی و مرکز مشاوره دانشگاه تهران نیز غرفه هایی برای معرفی فعالیت های خود دارند که نودانشجویان سال تحصیلی جدید، طبق زمان بندی صورت گرفته تا 24 مهر به این نمایشگاه مراجعه و مورد پایش سلامت قرار می گیرند و با حوزه های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آشنا می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha