• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97071910880
  • خبرنگار : 71418

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

شیرمحمدی: تجربه خوبی در کامپوند کسب کردم/ نعیم‌آبادی: از عملکرد گلبال بانوان راضی هستم

شیرمحمدی: تجربه خوبی در کامپوند کسب کردم/ نعیم‌آبادی: از عملکرد گلبال بانوان راضی هستم

ملی پوش تیروکمان پس از کسب مدال نقره میکس کامپوند بازی‌های پاراآسیایی گفت: رشته کامپوند را به تازگی آغاز کرده و تجربه خوبی را در این بازی‌ها کسب کردم.

راضیه شیرمحمدی که در رقابت‌های ریکرو صاحب مقام است به تازگی رقابت خود را در بخش کامپوند آغاز کرده و پس از کسب عنوان نایب قهرمانی خود در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا اظهار داشت: فعالیت در بخش کامپوند را مدتی است آغاز کرده‌ام و در رقابت‌های جهانی نیز شرکت کرده بودم اما بازی‌های پاراآسیایی نخستین تجربه من بود که در بخش میکس تیمی نایب قهرمان شدیم و تجربه خوبی بود.

وی اظهار داشت: در فینال رقابت‌ها یک تیرم رها شد و باعث شد عقب بیفتیم اما یک تیرم به مرکز سیبل برخورد و جبران کردم. حریفانم هم خیلی خوب کار کردند و توانستند عنوان قهرمانی را به دست آوردند. به هر روی برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک توکیو تلاش خواهم کرد این مسابقات چون سال آینده کسب سهمیه المپیک توکیو راحت‌تر می‌شود.

نعیم آبادی: از عملکرد تیم راضی هستم

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان از عملکرد تیمش در برابر تیم چین ابراز رضایت کرد.

نعیم آبادی ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیمش در برابر حریف چینی اظهار داشت: با توجه به این که تنها سه ماه است تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم وگلبالیست‌های چینی ۲۴ ماه در اردو بود، فکر می‌کنم تیم ما عملکرد خوبی در برابر چینی‌ها داشتند.

او در ادامه با بیان بانوان گلبالیست چینی از بهترین‌های این رشته هستند توضیح داد: تیم حریف به تازگی از اردوهای آماده سازی سوئد آمده‌اند و قدرت بدنی بسیار بالایی برخوردارند، ضمن این که رنک دوم جهان را هم در اختیار دارند اما مطمئنم در صورت فرصت سازی و حضور بیشتر در رویدادها و اردوها، دختران ما خواهند توانست این فاصله را پشت سر بگذارند.

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان اضافه کرد: از زمان بر عهده گرفتن مسئولیت هدایت این تیم، تلاش کردم از علم روز و تجربه هم‌زمان به درستی بهره بگیرم و شاید همین مساله باعث شده در این زمان کوتاه بتوانیم در برابر قدرتمندترین گلبالیست‌های آسیا و جهان به این مرحله برسیم.

نعیم‌آبادی اضافه کرد: این آرامش و اعتماد به نفسی که بچه‌ها دارند اگر با حضور در اردوهای بیشتر همراه می‌شد امروز نتایج بهتری کسب می‌کردیم.

وی تاکید کرد: با این وجود من از تیمم راضی هستم و به آنها افتخار می‌کنم. بچه‌های ما نهایت تلاش خود را کردند و با روحیه تا این مرحله پیش آمدند.

او از امکانات و شرایطی که در اختیار بانوان برای آماده سازی گذاشته شده بود ابراز رضایت کرد و تنها خواسته تیمش را، فرصت سازی برای حضور در اردوهای داخلی و خارجی عنوان کرد.

سرمربی تیم ملی گلبال بانوان در پایان به پتانسیل‌های ورزشی در این رشته اشاره و اظهار کرد: در تیم جوانان چندین ورزشکار خوب داریم که در آینده با دعوت از آنها خواهیم توانست تغییرات خوبی را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha