• پنجشنبه / ۱۹ مهر ۱۳۹۷ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97071910941
  • خبرنگار : 71418

گزارش خبرنگار ایسنا از جاکارتا

سرنجی: تمام قد از نام ایران دفاع خواهیم کرد/امیری: فردا به رکورد پارالمپیک حمله می‌کنم

سرنجی: تمام قد از نام ایران دفاع خواهیم کرد/امیری: فردا به رکورد پارالمپیک حمله می‌کنم

عضو تیم ملی گلبال مردان عنوان کرد که تیمش در برابر چین پتانسیل بردن را دارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از جاکارتا، محمد سرنجی پس از پیروزی در برابر تیم کره گفت: با بازی امروز و نتیجه خوبی که کسب کردیم، استرس کمتری داریم و قطعا فردا در شرایط روحی بهتری مسابقه خواهیم داد.

او با اشاره به حساسیت‌های بازی فینال افزود: بر روی بازی با چین متمرکز خواهیم شد چرا که می‌خواهیم عنوان قبلی خودمان را تکرار کنیم. ما پتانسیل مبارزه و پیروزی در برابر گلبالیست‌های چینی را داریم و تمام قد از نام ایران دفاع خواهیم کرد.

عضو تیم ملی گلبال در پایان پیرامون بازی امروز در برابر کره نیز اظهار کرد: کره‌ای‌ها تیم قوی دارند و سال‌هاست در این مرحله با ما روبرو می‌شوند، بنابراین آنها انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل ما داشتند.

وی در پایان اضافه کرد: خدا را شکر یک بازی منطقی انجام دادیم و با پیروزی از میدان خارج شدیم.

حامد امیری: خودی‌ها امروز برایم حاشیه ساختند/ فردا به رکورد پارالمپیک حمله می‌کنم

پرتابگر طلایی کشورمان وعده داد فردا و در رقابت برای کسب مدال طلای ماده پرتاب نیزه، رکورد پارالمپیک را خواهد شکست.

حامد امیری بعد از مراسم اهدای مدال ماده پرتاب وزنه کلاس F54/55 مسابقات دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی 2018 اظهارکرد: امروز مسابقات پرتاب وزنه کلاس F54/55 بود که ادغام این دو بخش کارم را سخت کرده بود. حتی قهرمان پارالمپیک هم در گروه ما بود که با این حال توانستم قهرمان شوم.

وی افزود: در مسابقه امروز رکورد خودم و رکورد بازی‌های پاراآسیایی را بالغ بر دو متر ارتقاء دادم. با تمام حواشی خوب و بدی که وجود داشت، مسابقه تمام شد و من باید خودم را برای مسابقه فردا که در ماده پرتاب نیزه است، آماده کنم. فردا خودم را برای حمله به رکورد پارالمپیک آماده می‌کنم.

پرتابگر پارالمپیکی کشورمان همچنین ادامه داد: امروز به لحاظ حواشی که برای من ایجاد شد خیلی اذیت شدم، آن هم حواشی که از ناحیه خودی بود. متأسفانه از طرف خودمان رفتند روی من اعتراض کردند! این مسئله واقعاً مرا به‌هم ریخت و نتوانستم رکوردی را که می‌خواهم بزنم.

امیری در پایان تصریح کرد: امروز می‌خواستم به رکورد پارالمپیک حمله کنم و حتی برای این کار اقدام هم کردم، اما به خاطر اتفاقاتی که گفتم موفق نشدم. قطعاً فردا در پرتاب نیزه که در کلاس خودم برگزار می‌شود، به رکورد پارالمپیک حمله کرده و آن را می‌شکنم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha