• شنبه / ۲۱ مهر ۱۳۹۷ / ۱۰:۳۱
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 97072111505
  • خبرنگار : 71567

رییس جمهور فردا به دانشگاه تهران می‌رود

رییس جمهور فردا به دانشگاه تهران می‌رود

رییس جمهور به منظور شرکت در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فردا یکشنبه ۲۲ مهرماه به دانشگاه تهران می‌رود.

به گزارش ایسنا، مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور فردا یکشنبه ۲۲ مهر ماه با حضور رئیس جمهور در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 دکتر غلامی وزیر علوم،‌ دکتر حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت، اساتید، روسای دانشگاه‌ها و دانشجویان از مهمانان مراسم آغاز سال تحصیلی ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور خواهند بود.

در این مراسم روسای دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران، وزیر علوم، یک استاد و یک دانشجو به نمایندگی از اساتید و دانشجویان کشور سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در پایان مراسم فوق از رتبه های برتر کنکور سراسری ۹۷ نیز تقدیر خواهد شد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۰۷-۲۱ ۱۶:۱۰

سال تحصیلی دیگری با پیام ها و اعلام پشتیبانی کلامی مسئولین و ایجاد امید به عدالت و پیشرفت در دل دانشگاهیان شروع شد. دانشگاه هایی که به حق مبداء همه تحولات است و عملا ؛ بایستی بتواند نقش پیشتاز خود در توسعه و پیشرفت کشور را بدرستی ایفا کند؛ ولی همگی شاهدیم که شرایط اجازه نمیدهد تا پتانسیل بالقوه خود را به فعل درآورد. اما مدیران نمیدانند و شاید هم نخواهند و یا مصلحت نباشد که بدانند که این شرایط نتیجه چیست و ندانند؛ در سالهای گذشته؛ سیاست بازان چه بلاهایی بر سر فعالان و فداکاران عرصه علم و دانش در دانشگاه ها آورده اند. از نتایج و ره آورد های دخالت های سیاسی کاران غیر دانشگاهی و تسلط سیاست بازان بر سرنوشت دانشگاه ها ؛ تضییع حقوق دانشجویی و طرد و خانه نشینی و بازنشستگی های (بدون وجاهت قانونی) برخی از اعضاء هیات علمی در دانشگاه های کشور(حتی در مناطق محروم) بوده است. در حال حاضر؛ با راندن دانشگاهیان به حاشیه ؛ نقش ایشان در سازندگی میهن اسلامی نیز تضعیف شده است و کلام و پیام های مدبرانه برای تاثیر و اصلاح این روند؛ بایستی از پشتوانه عملی و اجرایی برخوردار باشد.