• شنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۷ / ۱۲:۴۹
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97081908749
  • خبرنگار : 71418

اولین شکست خانگی دنور در کمتر از یک ثانیه

اولین شکست خانگی دنور در کمتر از یک ثانیه

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا هفت مسابقه برگزار شد که دنور ناگتس در ثانیه آخر شکست خورد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA، تیم دنور ناگتس در خانه در سالن پپسی سنتر با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۱۰ مغلوب میهمان خود بروکلین نتس شد. بروکلین موفق شد با فلوتر کریس لورت در ۰.۳ ثانیه مانده به پایان بازی اولین شکست فصل دنور در خانه را رقم بزند. دی آنجلو راسل ۲۳ امتیاز و یرت الن ۱۸ امتیاز کسب کردند تا سومین پیروزی متوالی بروکلین رقم بخورد. نیکولا یوکیچ ۳۷ امتیاز و ۲۱ ریباند ( بیشترین تعداد ریباند کسب شده) کسب کرد. دنور در حالی بازی را واگذار کرد که تا لحظات پایانی با ۴ امتیاز از حریف خود پیش بود ولی با اشتباهات فردی و تراولینگ یوکیچ بازی را از دست داد. قبل از بازی در سالن پپسی سنتر ویدئویی کوتاه از هفت سال حضور کنث فارید در تیم دنور پخش شد. این بازیکن این فصل از دنور به بروکلین منتقل شده بود.

تیم فیلادلفیا سونتی سیکسرز دیگر تیم برنده بود و موفق شد در خانه در سالن ولز فرگو سنتر در پایان وقت‌های اضافه اول با نتیجه نزدیک ۱۳۳ بر ۱۳۲ شارلوت هورنتز را شکست دهد. جوئل امبید با گل کردن پرتاب‌های پنالتی حساس و لحظات پایانی کوارتر چهارم و وقت‌های اضافه اول و کسب ۴۲ امتیاز و ۱۸ ریباند نقش پررنگی در کسب هشتمین پیروزی فیلادلفیا داشت.

بن سیمونز ۲۲ امتیاز، ۱۳ پاس منجر به گل و ۸ ریباند کسب کرد و همچنین بازیکن سال اولی یوناح بولدن که از جی لیگ به تیم اصلی فراخوانده شده بود، موفق شد ۸ امتیاز در ۱۱ دقیقه کسب کند. این دومین بازی بولدن از تاریخ ۳۰ اکتبر برای تیم اصلی فیلادلفیا  بود. تیم شارلوت به رهبری کمبا واکر بازی بسیار نزدیک و جنگنده‌ای در خانه فیلادلفیا انجام داد. کمبا واکر ۳۰ امتیاز کسب کرد که ۱۹ امتیاز را درکوارتر چهارم به دست آورد و بازی را به وقت‌های اضافی کشاند. دوین بیکون هم موفق شد ۱۵ کسب کند در حالی که فقط پنجمین بازی خود برای شارلوت را تجربه می‌کرد. تیم فیلادلفیا موفق شده تا این جای فصل هر ۷ بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد که این بهترین رکورد شروع فصل از سال ۲۰۰۲-۲۰۰۳  برای فیلادلفیا است.

در دیگر مسابقه تیم یوتا جاز موفق شد در خانه در سالن ویونیت اسمارت هوم آرنا میهمان خود بوستون سلتیک را با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۵ شکست دهد. جو اینگلز با کسب ۲۷ امتیاز که بیشترین امتیاز کسب شده در یک بازی به همراه ۷ پاس منجر گل که بیشترین تعداد پاس گل در این فصل برای او محسوب می‌شود، کمک زیادی به کسب ششمین پیروزی فصل یوتا کرد.

داناوان میچل ۲۱ امتیاز، رودی گوبرت ۱۷ امتیاز و ۱۵ ریباند و جی کراودر از روی نیمکت ۲۰ امتیاز کسب کردند تا دومین پیروزی متوالی خانگی یوتا را رقم بزنند. برای بوستون گوردون هیوارد که برای اولین بار بعد از ترک یوتا به عنوان بازیکن آزاد در فصل ۲۰۱۶-۱۷ به یوتا بازگشته بود ۱۳ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل ثبت کرد. هیوارد در بازی افتتاحیه فصل گذشته مصدوم شد و کل فصل را از دست داد. تری روزیر ۲۲ امتیاز و جیسون تاتوم ۲۱ امتیاز برای بوستون کسب کردند. جو اینگلز در بازی دیشب ۵ پرتاب سه امتیازی موفق داشت مجموع تعداد پرتاب های سه امتیازی خود را به عدد ۵۱۲ برساند و از رکورد درون ویلیامز با ۵۱۱ پرتاب برای تیم یوتا، عبور کند.

نتایج سایر دیدارهای هم شب گذشته به شرح زیر است:

مینه سوتا تیمبرولوز ۱۱۰ _ ساکرامنتو کینگ ۱۲۱

اورلاندو مجیک ۱۱۷ _ واشنگتن ویزاردز ۱۰۸

دیترویت پیستونز ۱۲۴ _ آتلانتا هاوکس ۱۰۹

ایندیانا پیسرز ۱۱۰ _ میامی هیت ۱۰۲

انتهای پیام

برچسب‌ها:
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha