• شنبه / ۱۹ آبان ۱۳۹۷ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97081908931
  • خبرنگار : 90047

اظهار بی‌اطلاعی سرمربی تیم ملی ریکرو از هدایت تیم در مسابقات جهانی سیزم

اظهار بی‌اطلاعی سرمربی تیم ملی ریکرو از هدایت تیم در مسابقات جهانی سیزم

سرمربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان گفت: با وجود این مسابقات قهرمانی تیروکمان ارتش‌های جهان (سیزم) از روز دوشنبه 21 آبان در سایت تیروکمان برگزار می‌شود، هنوز تکلیفم برای هدایت تیم ریکرو در این مسابقات مشخص نیست.

مجید میررحیمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با وجود این که از روز دوشنبه 21 آبان برای نخستین بار میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی تیروکمان ارتش‌های جهان (سیزم) در سایت تیروکمان هستیم، متاسفانه هنوز اطلاع ندارم که هدایت تیم ملی تیروکمان ریکرو را در این مسابقات برعهده خواهم داشت و آیا قرار است کمانداران ملی نیز در این تورنمنت شرکت کنند یا خیر؟

وی گفت: البته یک ماه پیش قبل از برگزاری انتخابی تیم ملی مذاکراتی در حد صحبت با مسوولین نیروهای مسلح و ارتش مبنی بر هدایت تیم ملی تیروکمان نیروهای مسلح در مسابقات جهانی سیزم داشتم اما از آن تاریخ تا به امروز نه قراردادی منعقد شده و نه این که مکاتبات کتبی انجام شده مبنی بر این که از چه زمانی کارم را با این تیم آغاز کنم و آیا قرار است از کمانداران ملی‌پوش نیز در مسابقات قهرمانی تیروکمان ارتش‌های جهان استفاده شود یا خیر؟

میررحیمی اظهار کرد: اگر هدف بر این است که هدایت این تیم را در مسابقات بر عهده بگیرم باید از همان زمان هماهنگی‌های لازم صورت می‌گرفت و تکلیف تیم برای حضور در این تورنمنت مشخص می‌شد، نه اینکه یک روز مانده به مسابقات به من حکم سرمربیگری بدهند.

سرمربی تیم ملی ریکرو زنان و مردان خاطرنشان کرد: مدت یک هفته است که اردوی تیم ملی ریکرو و کامپوند در سایت تیروکمان آغاز شده و برنامه‌ریزی ما بر این است که تیم را در مدت هشت‌ماهی که تا شروع مسابقات جهانی هلند برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، آماده کنیم. حال این که بخواهیم در خلال برگزاری اردو برنامه‌ دیگری برای تیم پیش‌بینی کنیم نیاز به برنامه‌ریزی دارد و بدون هماهنگی نمی‌توان امید به موفقیت در مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان داشت. قطعا کسب نتیجه بدون هماهنگی امکانپذیر نیست و کار سختی است.

میررحیمی افزود: البته من به توانمندی کمانداران خود اعتقاد دارم و حتی با این شرایط نیز می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کنند، اما به هر صورت برای آماده‌سازی تیم نیاز به برنامه‌ریزی مشخصی داریم. در حال حاضر کمانداران در اردوی تیم ملی تمرینات بدنسازی خود را انجام می دهند و برای حضور در چنین تورنمنت مهمی از کمانداران باید رکوردگیری به عمل می‌آمد تا بهترین ها را انتخاب می‌کردیم. واقعا الان نمی دانم تکلیف چیست و آیا قرار است در مسابقات جهانی سیزم شرکت کنیم یا خیر؟

وی در پایان گفت: حتی اگر قرار باشد هدایت تیم ملی ریکرو را در مسابقات ارتش‌های جهان بر عهده بگیرم شرایطی دارم که این شرایط ابتدا باید طی نشستی مورد بررسی قرار بگیرد و اگر نتیجه بخش بود بعد از عقد قرارداد آمادگی خود را برای هدایت تیم اعلام کنم. بدون هماهنگی که نمی‌توان مسوولیتی را پذیرفت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha