• یکشنبه / ۲۰ آبان ۱۳۹۷ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 97082009259
  • خبرنگار : 71549

سیمئونه: پیروزی برابر بیلبائو فوق‌العاده بود

سیمئونه: پیروزی برابر بیلبائو فوق‌العاده بود

سرمربی اتلتیکو مادرید اعلام کرد جبران نتیجه در لحظات پایانی مقابل اتلتیک بیلبائو اتفاق فوق‌العاده بود.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکو مادرید شنبه شب در هفته‌ دوازدهم لالیگا توانست سه بر دو اتلتیک بیلبائو را شکست دهد. این اتفاق در حالی رخ داد که قرمز و سفیدپوشان تا دقیقه ۷۹ دو بر یک از مهمان‌شان عقب بودند و با گل‌های دیگو گودین و رودری توانستند بازگشت به یاد ماندنی را رقم بزنند. دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت‌: احساس فوق‌العاده‌ای دارم. خوشحالم. فوتبال فراتر از روش‌ها و نحوه بازی چنین لحظات تاثیرگذاری دارد. چنین پیروزی‌هایی فوق‌العاده‌ هستند. ما در حالی که به نظر می‌رسید شکست خورده‌ایم توانستیم در لحظات پایانی پیروز شویم. این پیروزی نشان از کار گروهی تیم است. ما با قلب‌مان بازی کردیم. هواداران حاضر در واندا متروپولیتانو در جایی که باید ظاهر شوند، ظاهر می‌شوند.

دیگو کاستا دوباره در این بازی به ترکیب اصلی بازگشت. با این حال در شروع نیمه دوم تعویض شد. سرمربی اتلتیکو مادرید در این باره گفت‌: با او صحبت کردیم. نمی خواستیم ریسک کنیم. او کمی اذیت شده بود و به همین خاطر به دنبال بازیکن دیگری برای جانشینی‌اش بودیم.

سرمربی آرژانتینی در ادامه‌ به دیدار دیشب اشاره کرد و گفت‌: حریف ما را به خوبی تحت فشار قرار داد و اجازه نداد موقعیت‌سازی کنیم. دروازه‌مان را باز کرد و سپس توانستیم بازی را مساوی کنیم. گل‌های دیگری به ثمر رسید و پس از آن گودین آسیب دید. برخی از لحظات غیرقابل توصیف هستند. از گودین خواستم که در محوطه جریمه بماند و مانند یک مهاجم عمل کند که در نهایت او توانست گل پیروزی را برای‌مان به ثمر برساند. گلزنی در این شرایط سخت است. پیروزی در لحظات پایانی هیجان‌انگیز است. VAR نیز در این اتفاق نقش داشت و این بار پیروزی را به ما داد.

سیمئونه در پایان اظهار کرد:  بازی‌های مهم‌تری را نسبت به دیدار دیشب تجربه کردم. با این حال در این شب قدرت تیم و جو ورزشگاه فوق‌العاده‌ بود. امروزه تیم‌ها بیش‌تر در خارج از خانه پیروز می‌شوند. چرا این چنین شده است؟ شاید به خاطر این است که بهتر دفاع می‌کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha