• چهارشنبه / ۲۳ آبان ۱۳۹۷ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97082311583
  • خبرنگار : 90047

حضور 28 کاندیدا برای انتخابات کمیته پارالمپیک تا پایان هفتمین روز

ثبت نام قمری و نوروزی برای انتخابات پارالمپیک

ثبت نام قمری و نوروزی برای انتخابات پارالمپیک

در پایان هفتمین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام کاندیدای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد کاندیداها به 28 نفر رسید.

به گزارش ایسنا، در پایان هفتمین روز از ثبت‌نام کاندیداها برای شرکت در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک، تعداد کاندیداها به 28 نفر رسید.

در هفتمین روز از مهلت تعیین شده برای ثبت نام در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک امروز چهارشنبه 23 آبان، الهه شیعه برای هیات اجرایی، خسرو قمری و غلامرضا نوروزی برای پست‌های هیات اجرایی و بازرس، شهرام منکرسی برای پست خزانه‌دار، مجید قدمی برای پست‌های نایب رییسی مردان و هیات اجرایی و فریبا محمدی برای پست‌های نایب رییسی بانوان و هیات اجرایی ثبت نام کردند.

پیش از این امیر ماندگار فرد برای پست‌های نایب رییسی مردان و بازرس، سید احمد باقری برای نایب رییسی مردان و هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، بهروز برجسته برای هیات اجرایی و بازرس، جهانگیر فدایی، محمدرضا مظلومی و فرزاد حیدری برای نایب رییسی مردان و هیات اجرایی، علی کشفیان برای تصدی پست هیات اجرایی، علی اصغر هادی‌زاده برای پست‌های هیات اجرایی و بازرس، سید قاسم قاسمی برای ریاست و بازرس، غفور کارگری برای نایب رییسی مردان، حمید علی صمیمی برای پست‌های نایب رییسی مردان و هیات اجرایی، محمد علی حسین پور برای هیات اجرایی، فاطمه رخشانی و سیما لیموچی برای پست‌های نایب رییسی بانوان و هیات اجرایی، غلامرضا شعبانی بهار و مجید شایسته برای نایب رییسی مردان و هیات اجرایی، بتول مشرف جوادی برای نایب رییسی بانوان و هیات اجرایی، سیدمحمد پولادگر برای پست هیات اجرایی، عباس باغستانی برای پست‌های نایب رییسی مردان و هیات اجرایی، رقیه الله ‌کرمی برای تصدی پست‌های هیات اجرایی و بازرس، علیرضا صفارزاده برای هیات اجرایی و سید محمد کاظم واعظ موسوی برای تصدی پست های نایب رییسی مردان و هیات اجرایی ثبت نام کرده بودند.

مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات کمیته ملی پارالمپیک در حالی فردا پنجشنبه 24 آبان به پایان می رسد که هنوز محمود خسروی وفا برای شرکت در انتخابات ثبت نام نکرده است. 

مجمع انتخابات کمیته ملی پارالمپیک روز شنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha