• دوشنبه / ۲۶ آذر ۱۳۹۷ / ۰۶:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 97092512669
  • خبرنگار : 71468

سریال انتخابات پرحاشیه هیات کرمانشاه/ علی مرادی لیست سوم را می‌پذیرد؟

سریال انتخابات پرحاشیه هیات کرمانشاه/ علی مرادی لیست سوم را می‌پذیرد؟

اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه لیست اعضای مجمع را به فدراسیون وزنه‌برداری ارسال کرده است. اکنون باید دید بالاخره این لیست پذیرفته می‌شود تا انتخابات پرحاشیه این استان برگزار شود یا خیر؟

بابک سلیمی رییس پیشین هیات وزنه برداری کرمانشاه در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی برگزاری انتخابات هیات وزنه‌برداری کرمانشاه که با حاشیه‌های فراوانی همراه بود، بیان کرد: تا جایی که من اطلاع دارم اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه لیست اعضای مجمع انتخاباتی را به فدراسیون و امور مجامع دفتر مشترک فدراسیون ها فرستاده و دهم دی ماه را هم به عنوان زمان برگزاری مجمع پیشنهاد داده است. البته این سومین لیستی است که برای برگزاری انتخابات ارائه می شود و دو لیست قبلی را فدراسیون قصد تغییر آن را داشت اما چون این خواسته‌ها مغایر با آیین نامه انتخابات هیات های ورزشی بود اداره کل ورزش استان  قبول نکرد.

او ادامه داد: در این لیست آقایان علی اکبر شیرزادی مربی کیانوش رستمی و محمد نژاد که کارت مربیگری درجه یک ملی دارد و هم اکنون یکی از شاگردنش هم در اردوی تیم ملی جوانان به سر می‌برد، به عنوان نماینده مربیان معرفی شده‌اند. کیانوش رستمی، کیا قدمی و رها پارسیان‌فر هم نماینده ورزشکاران هستند. نماینده باشگاه‌ها، باشگاه کوروش باقری و گل محمدی در اسلام آباد غرب و نماینده داوران اسماعیل حیدر بیگی و عجم هستند.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که چرا دو لیست قبلی مورد قبول واقع نشد و کار به ارسال لیست سوم کشید، تصریح کرد: فدراسیون دو لیست قبلی را قبول نکرد و یا تغییراتی در آن لیست‌ها ایجاد می‌کرد که برخلاف آیین نامه بود. مثلا طبق آیین نامه باید دو ورزشکار مرد و یک خانم معرفی شوند اما فدراسیون دو ورزشکار خانم و یک مرد معرفی کرده بود و این نشان می‌دهد تسلط کافی در مورد بندهای  آیین نامه ندارد. همانطور که در مصاحبه‌های قبلی هم گفتم این مشکلات متأسفانه از زمان مدیریت آقای ارسلان حسینی ایجاد شد که ثبت نام اولیه را به درخواست آقای مرادی لغو کرد هرچند بزعم او قصدش تأمل بود اما بواقع تبعیت محض بود.

وی ادامه داد: همچنین در زمان سرپرست قبلی هیات هرآنچه فدراسیون به او دیکته می‌کرد صورت می‌گرفت مثلا ابتدا اقدام به تغییر مربیان کرد و با اعزام مربیان جدید که سال‌ها از مربیگری دور بودند درجهت جایگزینی و فعال جلوه دادن آنها جهت حضور در مجمع اقدام کرد. بعد قصد تغییر روسای هیات شهرستانهای کرمانشاه، هرسین، کنگاور و سرپل ذهاب را داشت اما به دستور مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان از این کار جلوگیری به عمل آمد و اعلام شد تا زمان  برگزاری مجمع هیات‌ها  تغییر و تحولی انجام نشود.

سلیمی افزود: در ادامه کانال تلگرامی علیه من ایجاد و اقدام به تخریب شخصیت من کردند، وقتی که با از یکی از دوستان بنده و آقای مرادی مساله رو در میان گذاشتم او هم کم و بیش در جریان بود. 

او در پایان و در پاسخ به این پرسش که پیش از این ارتباط خوبی با رییس فدراسیون وزنه برداری داشت و چرا بعدا اختلافاتی بین آنها پیش آمد، تصریح کرد: آقای مرادی کسی رو می خواهد که دائم از ایشان تعریف و تمجید کند و تحمل نقد را ندارد من هم اینکاره نبودم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha