• یکشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۷ / ۱۲:۳۲
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 97101608388
  • منبع : نمایندگی خوزستان

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم/ نگران تیمم نیستم

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان: فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی نداریم/ نگران تیمم نیستم

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: امسال باید باتوجه به شرایط بودجه ای مان بازیکن جذب کنیم و متاسفانه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای جذب بسکتبالیست خارجی نداریم.

حماد سامری در گفت و گو با ایسنا، در خصوص شکست تیمش در داربی بسکتبال خوزستان برابر پتروشمی بندرامام، اظهار کرد: این دیدار دو نیمه متفاوت داشت؛ ما بازی را خوب شروع نکردیم و در کوارتر نخست خیلی بد و نا امیدکننده وارد زمین شدیم که قطعا ایراد این موضوع با ما است و باید بازیکنانمان را برای شروع مسابقه بهتر آماده می کردیم.


وی ادامه داد: روند تیم ما از کوارتر دوم خیلی بهتر شد و با حریف رقابت پایاپایی داشتیم. در کوارتر چهارم نیز بازی خیلی نزدیک شد و اختلاف امتیازی مان با پتروشیمی به عدد سه رسید اما به دلیل آن اختلافی که در کوارتر اول ایجاد شده بود، کار برای پیروزی خیلی دشوار شد و در نهایت شکست خوردیم.

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان درخصوص شکست هفته قبل تیمش برابر شیمیدر تهران و این که به نظر می رسد در این مسابقه بازیکنانش از نظر بدنی کم آورده بودند نیز گفت: خیلی نمی خواهم به بازی قبل بپردازم ولی تعداد بازیکنان ما کمتر است و به همین دلیل فشار بیشتری به بازیکنان وارد می شود وگرنه بازیکنان ما از نظر بدنی در شرایط ایده آلی هستند.

وی با بیان این که جذب بازیکن خارجی می تواند خیلی به ما کمک کند، ادامه داد: امسال باید باتوجه به شرایط بودجه ای مان بازیکن جذب کنیم و متاسفانه در حال حاضر هیچ برنامه ای برای جذب بسکتبالیست خارجی نداریم و همین کمی کار را سخت می کند. در دو بازی حساس اخیر که متحمل شکست شدیم اگر کمی تمرکزمان بیشتر بود، می توانستیم برنده هم باشیم.

سامری در پاسخ به این سوال که آیا دو شکست متوالی شما در خصوص آینده تیم نگرانتان نمی کند؟ گفت: وقتی باید نگران شد که تمام تلاش مان را به کار نگیریم ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم و تیم مان روند خوبی دارد. روبروی مدعیان شکست خوردیم و در هر دو بازی نیز نمایش قابل قبولی داشتیم. پیشرفت تیم جای نگرانی برای ما باقی نمی گذارد و کارمان را انجام می دهیم.

وی درباره انجام یک بازی در هفته بر خلاف دوره های قبلی لیگ برتر، عنوان کرد: اگر بخواهم در مورد تیم خودم صحبت کنم، برای ما انجام یک بازی در هفته مناسب تر است زیرا بهتر می توانیم ریکاوری کنیم ولی اگر در مجموع بخواهیم در خصوص بسکتبال صحبت کنیم، فکر می‌کنم هفته ای دو بازی مناسب تر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha