• دوشنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 97112211514
  • خبرنگار : 71617

دایی: به تیم ملی فکر نمی‌کنم/ شناختی از پنجاب هند نداریم

دایی: به تیم ملی فکر نمی‌کنم/ شناختی از پنجاب هند نداریم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سعی می‌کنیم در شروع بازی با پنجاب هند فشار بیاوریم و از تکنیک بچه‌ها استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، علی دایی، سرمربی تیم سایپا در نشست قبل بازی تیمش برابر پنجاب هند در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما خودمان را برای این بازی آماده کردیم. امکان اشتباه نداریم و نباید آن‌ها را تکرار کنیم. برای تمام تیم‌ها احترام خاصی قائلیم. ما در این هفته خیلی کار کردیم و امیدواریم تا ببریم و برویم برای بازی با الریان قطر.

او افزود: به خاطر کیفیت زمین شهر قدس این زمین را انتخاب کردیم. کیفیت زمین در اکباتان فرصت را به ما نمی‌داد. این فرصتی است تا کسانی که در شهر قدس هستند به استادیوم بیایند و با حمایت‌شان ما را از تنهایی نجات دهند تا بازی‌های خوبی انجام دهیم. ما شناختی از پنجاب هند نداریم. چند بازی از فصل قبل دیدیم و این کار را خطرناک می‌کند. ما سعی می‌کنیم کارهایی که در تمرینات انجام دادیم در شروع بازی فشار بیاوریم و از تکنیک بچه‌ها استفاده کنیم.

سرمربی سایپا در ادامه اظهار کرد: ما اسم بزرگی را یدک می‌کشیم اما امکانات خوب نیست. کیفیت زمین اکباتان روی کار ما تأثیر می‌گذاشت. این باعث شد تا زمین تمرین را عوض کنیم. نامه‌نگاری‌ها بعد از مدت‌ها جواب داد و زمین تمرین تیم ما عوض شد. متأسفانه داوری‌های نامعقول در لیگ به ما ضربه زده. موقعی در یک بازی یک پنالتی یا گل سالم را نمی‌گیرند باید چه کار کنیم؟ داوری ما از فوتبال ما به غیر از چند نفر، عقب‌تر است. فدراسیون و کمیته داوران رسیدگی نمی‌کند. ما در جام حذفی به خاطر دو اشتباه داوری حذف شدیم. ما استقلال و نفت آبادان را در خانه خودشان بردیم اما این‌گونه حذف شدیم. امیدوارم در بازی‌های آسیایی این اتفاقات نیفتد. نظارت خاصی و VAR به غیر از استادیوم آزادی که تازه نصب شده است وجود ندارد. ما از امکانات فوتبال دنیا عقب هستیم. وزارت ورزش باید دخالت کند و این عقب افتادگی‌ها را رسیدگی کند چون فدراسیون درآمدی ندارد.
وی افزود: تنها چیزی که می‌تواند شادی را به جامعه برگرداند فوتبال است. شما دیدید مردم از قهرمانی وزنه برداری و کشتی به بیرون بیایند؟ در فوتبال خیلی از مسائل می‌تواند عنوان شود. تیم سایپا هم حمایت نمی‌شود اما ما تمام تلاش خود را کردیم و به اینجا رسیدیم و ما نباید این فرصت را از دست بدهیم.
او در مورد صحبت کارلوس کی‌روش در دوران حضور خود در تیم ملی مبنی بر این که دایی باید هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد گفت: من راجع به این مسائل فکر نمی‌کنم و فکر من بازی فعلی تیمم است تا بتوانیم در این بازی به موفقیت برسیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۲ ۲۱:۱۴

با سلام. جناب علی دایی، تعبیر شما مبنی براین که در فوتبال، جمعیت بیش‌تری درگیر نتیجه بازی هستند درست. ولی در کشور ما بلعکس کشورهای صاحب فوتبال تمام هزینه‌های فوتبال به صورت غیرمستقیم از جیب مردم هزینه می‌شود. فوتبال در دیگر کشور ها صنعت و درآمدزا است. ولی فوتبال در کشور ما مانند زالو به جان اقتصاد بی رمق کشور افتاده و هرینه گزافی به مردم تحمیل می‌کند. سالانه هزاران میلیارد تومان از سرمایه مردم خرج لیگ های مختلف فوتبال می‌شود. ولی باز امثال دایی‌ها از سرمایه گذاری نکردن دولت در فوتبال گله دارند. سال هاست پول بی‌زبان مردم در فوتبال بی‌حساب و کتاب هزینه فوتبالی ها می شود. با این اوصاف اکنون 43 سال است که در قاره خودمان هم اول نشدیم. برخلاف گفته آقا دایی قهرمانی‌های فوتبال ایران در آسیا برای زمانی بوده که نقش پول در آن بسیار کم رنگ‌تر بود. پول مفت و بی اندازه، فوتبال ایران را دچار رخوت و سستی کرده است. در وزارت ورزش چارتی تهیه کردند که در آن پاداش قهرمانی اسیا، جهانی و المپیک برای رشته های مختلف ورزشی مشخص شده است. یعنی اگر ورزشکاری مقامی بدست نیاورد از پاداش خبری نیست. ولی در فوتبال برای پرداخت پاداش، حسین قلی خانی عمل می‌کنند. همین چند روز پیش بود که سرمربی تیم فوتبال و بعضی بازیکنان مانند سردار آزمون آبروی ایران را برای گرفتن پاداش بردند. آن هم بخاطر شکست دادن تیم های درجه 2 و 3 آسیا. اگر پرداخت پاداش‌ها در فوتبال هم قانونمند بود یعنی تیم در صورتی شامل پاداش می شدکه قهرمان آسیا شود، دیگر سر مربی تیم و بازیکنان با مصاحبه دنبال باج خواهی نمی‌رفتند. جناب دایی، اینکه فوتبال علاقه مند بیش‌تری نسبت به سایر رشته‌های ورزشی دارد از نظر شما مجوزی است برای پرداخت‌های کلان به فوتبالیست‌ها؟! آن هم تا جایی که درآمد و سرمایه یک بازیکن ساده فوتبال فاصله زمین تا آسمان با قهرمان المپیک چند مداله داشته باشد. با مردم عادی که دیگر قابل مقایسه نیست. در پایان اگر می‌خواهیم فوتبالی، رو به رشد داشته باشیم باید پرداخت در فوتبال هم قانون مند شود. اگر پرداخت در فوتبال اصلاح نشود روزی خواهد رسید که اقتصاد کشور توان پرداخت این پول را نخواهد داشت.

avatar
۱۳۹۷-۱۱-۲۲ ۲۳:۰۷

آزموده را آزمودن خطاست! آقای دایی شما امتحان خودت را دادی!!