• یکشنبه / ۴ فروردین ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۱
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 98010400760
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

نهایی سازی برنامه‌های تحول در آموزش عالی سلامت تا پایان فروردین

نهایی سازی برنامه‌های تحول در آموزش عالی سلامت تا پایان فروردین

قائم مقام رئیس ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت با بیان اینکه نهایی سازی برنامه‌های تحول در پایان فروردین سال ۹۸ انجام خواهد شد افزود: منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی هستیم تا نقشه‌ راه سال آتی به وضوح و روشنی ترسیم شود.

به گزارش ایسنا، دکتر سید حسن امامی رضوی قائم مقام رئیس ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در جلسه‌ای که به منظور ترسیم نقشه راه بسته‌های تحول در سال ۹۸ بر اساس مرور برنامه‌های سال جاری و استفاده از تجربیات متولیان بسته‌ها، در دانشگاه علوم‌پزشکی مجازی برگزار شد؛ از تفاوت ماهیت اجرایی بسته‌ها سخن گفت و خاطر نشان کرد: برخی بسته‌ها مانند دانشگاه مجازی و اعتبار بخشی، ماهیت اجرایی دارند و به نتایج خوبی رسیده‌اند و بعضی مانند مرجعیت و دانشگاه‌های نسل سوم با ویژگی توسعه‌نگری و آینده‌نگری تدوین شده‌اند و در مرحله‌ی نظریه‌پردازی قرار دارند و لازم است به مرحله اجرا برسد.

دکتر امامی رضوی با بیان اینکه نهایی سازی برنامه‌های تحول در پایان فروردین سال ۹۸ انجام خواهد شد، افزود: منتظر شنیدن انتقادات و پیشنهادات از سوی همکاران در دانشگاه‌های علوم پزشکی هستیم تا نقشه‌ی راه سال آتی به وضوح و روشنی ترسیم شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت، در ادامه دکتر عطاالله پورعباسی دبیر ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت با ابراز خرسندی از ارسال برش برنامه‌های ملی اقدام سال ۹۸ به مناطق آمایشی در روزهای پایانی بهمن سال جاری گفت: برنامه‌های ملی اقدام، بنای عملیاتی سازی بسته‌های تحول است و امید است با توجه به اهمیت این برنامه‌ها در پیشرفت مقطعی و مستمر فعالیت‌های مناطق آمایشی در سال آینده، مسئولین ذیربط نهایت دقت و توجه را در بررسی این برنامه‌ها اعمال نمایند.

دکتر پورعباسی افزود باقیمانده‌ی برش برنامه‌های ملی اقدام در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به مناطق آمایشی ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به بررسی و ارزیابی در راستای استخراج شاخص‌های کمی سیاست‌ها، از ارزیابی برنامه‌های تحول به‌وسیله‌ی شاخص‌های خروجی محور خبر داد و افزود این شاخص‌ها خودارزیابی ندارند و بر اساس شاخص‌های کشوری شکل می‌گیرند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha