• یکشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ / ۱۸:۳۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 98032612295
  • خبرنگار : 71576

انتقاد سرمربی لهستان از میزبانی ارومیه: نمی‌دانم به ایران برگردم یا نه/ بازیکنانم ترسیده بودند

انتقاد سرمربی لهستان از میزبانی ارومیه: نمی‌دانم به ایران برگردم یا نه/ بازیکنانم ترسیده بودند

سرمربی تیم ملی والیبال لهستان با انتقاد از رفتار هواداران ارومیه ای پس از بازی روز گذشته مقابل ایران گفت: با این رفتار هواداران نمی‌دانم باز هم به ارومیه برگردم یا خیر.

به گزارش ایسنا، ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل کانادا در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ارومیه، گفت: همه خسته هستند، از بازیکنان تا مربیان، در بازی‌های روز سوم همیشه اینگونه است. این برد به دلیل این نیست که خیلی بهتر از کانادا بودیم بلکه دلیل آن این است که تنها اشتباهات ما کمتر بود، به اندازه دو امتیاز.

او ادامه داد: فکر می‌کنم هفته سنگینی بود، مخصوصاً بازی دیروز مقابل ایران که پنج ست طول کشید. بعد از بازی هم شهر شلوغ بود و خیلی سخت به هتل رسیدیم. خوشحال هستیم که به بهترین نحو هفته را تمام کردیم.

سرمربی تیم ملی لهستان در پاسخ به این سوال که از میزبانی ارومیه راضی است یا خیر؟ گفت: بعضی مواقع ساکت ماندن بهتر است. چون فکر می‌کنم وقتی بیرون از سالن هستید مردم عالی هستند، جو سالن هم فوق‌العاده است، اما مشکل اصلی این است که انتقال از سالن به هتل بد بود که فکر می‌کنم کمیته اجرایی نتوانست مراتب انتقال ورزشکاران را به خوبی انجام دهد.

او ادامه داد: بعد از بازی با ایران هواداران اتوبوس ما را با مشت می‌کوبیدند و بازیکنان ما خیلی ترسیدند که این موضوع برای من اصلاً قابل قبول نیست. من به این فکر می‌کنم که اگر لهستان می‌برد چه اتفاقی پیش می‌آمد و این مهم است! هتل هم کار خود را به خوبی انجام می‌دهد اما اگر نمی‌توانند امنیت بازیکنان را فراهم کنند، برای من این سوال به وجود می‌آید که آیا باز هم به ایران و به این شهر برگردم یا خیر؟!

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۶ ۱۹:۴۴

حرف‌های کوبیاک بی‌راه نبود!!!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۰۱:۲۸

ما چه شده‌ایم؟ ما تبدیل به چه مردمانی شده ایم؟ کجاست فرهنگ غنی ایرانی؟ کجاست مهمان نوازی و خصلت مردانگی و پهلوانی؟

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۰۱:۴۶

مشت زدن به شيشه اتوبوس اصلا صحيح نيست و برخلاف روح ايرانيان است

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۰۲:۱۷

اگر از مسوولان همیشه توقع داریم بهتره که اول از خودمون شروع کنیم تا کی رفتار و عمل متحجرانه با افکار و ادعای تمدن چند هزار ساله؟

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۰۲:۵۳

فکر کرده ایرانی ها همه شون را سر میبرن! حسابی ترسیده!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۰۳:۳۹

من متاسفم که بعضی تماشاگران ایرانی ما نه با دوست و نه با طرف مقابل که مهمان ما هستند بلد نیستند چگونه برخورد و تعامل داشته باشند، متاسفانه از هر دو جانب افراط گریم.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۱۱:۵۹

دو نفر در ارومیه ناراحت شدن یکی ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال لهستان و دیگری خبرنگار سایت ورزش 3 ولی بقیه همه راضی از وزیر محترم ورزش و معاون ایشان دکتر داورزنی گرفته تا ....

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۱۲:۳۶

از شما چه پنهوون...خودمونم ترسیده بودیم!

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۱۲:۳۸

ما به هموطنان خودمون هم رحم نمي كنيم آقا ويتال. شانس آورديم بازي پرسپوليس با سپاهان در اصفهان اونجا نبود وگرنه چي مي گفت در مورد ايراني ها

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۱۲:۵۱

مشکل اصلی ایرانی‌ها در داشتن هیجانات بیش از اندازه است. وقتی یه مناسبتی مثل برگزاری یه همچین مسابقه‌ای پیش میاد میخواهند هیجانات انبار شده قبلی را هم خالی کنند. برای حل این مشکل باید به هیجانات و تخلیه‌های روانی مردم جامعه بها داد و برای انواع آن‌ها برنامه ریزی کرد. و چون ما چنین کاری را انجام نمی‌دهیم در زمان چنین مناسبت‌هایی بیش از اندازه رفتار می‌کنیم. اصلا شما فکر میکنید اگر در این شهر ارومیه جوانان انواع روش‌های تخلیه هیجانات که در جهان مرسوم هست را داشتند اینهمه تماشاچی برای بازی می‌رفت.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۱۳:۲۳

خب اینها مروبوط به ناهماهنگی کمیه اجرایی مسابقات بوده

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۷ ۱۷:۴۰

داشته‌هایی که توهم هستند؛ هوش بی‌همتای ایرانی، ادب و قهرمانی بی‌بدیل. اگر واقعیت داشتند باید حداقلی از آن‌ها می بود. هنوز در افسانه‌های‌مان زندگی می‌کنیم.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۸ ۰۹:۴۴

خدا شاهده من که ارومیه نبودم ،کلی خجالت کشیدم.

avatar
۱۳۹۸-۰۳-۲۹ ۱۶:۱۵

ایشان از تعداد زیاد تماشگران ترسیده