• دوشنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98041005177
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

برومند در مراسم معارفه سرپرست شهرک:

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای پیشتاز ماندن باید تلاش بیشتری کند

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای پیشتاز ماندن باید تلاش بیشتری کند

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم و تحقیقات با بیان این که برای اینکه شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان پیشتاز باقی بماند، باید هزینه و تلاش بیشتری کنید گفت: با شناخت ذی نفعان باید با تشکیل تیم‌هایی نیازهای ذی‌نفعان را برطرف کرد.

به گزارش ایسنا، مسعود برومند امروز در مراسم قدردانی از سید مهدی ابطحی، رئیس سابق شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و معارفه جعفر قیصری، سرپرست شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، اظهار کرد: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شرایط فعلی سازمانی پیشتاز است و مدل‌هایی که افراد روی کاغذ به آن می‌پردازند، در شهرک عینیت می‌یابد. برای اینکه شهرک پیشتاز باقی بماند، باید هزینه و تلاش بیشتری کند.

وی افزود: باید تغییرپذیری یک مجموعه موفق بالا باشد و زندانی برخی قوانین نشود و توانایی شکستن برخی دیوارها را داشته باشد، همچنین باید به شناخت ذی نفعان پرداخت و انتظاراتشان را مدنظر قرار داد.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: امروز شهرک یک سازمان یکپارچه است که هر کدام از اجزای آن دارای توانایی خاص خود است.

برومند با اشاره به ذی نفعان این مجموعه، گفت: مردم عادی که انتظار شغل دارند، شرکت‌های تولیدی که نیاز به تجهیزاتی دارند و همچنین افرادی که دغدغه محیط زیست دارند، از ذی نفعان به شمار می‌روند. باید خوشه‌های صنعتی در کشور را توسعه داد و همچنین پشتیبانی لازم از آن به عمل آید.

وی اضافه کرد: هرچه جلوتر می‌رویم، نیازها پیچیده‌تر می‌شوند و شرکت‌های دانش‌بنیان باید چالش ١٠ سال آینده کشور را ببینند و مدام در حال فکر کردن باشند تا بر روی ایده‌ها تمرکز کنند.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم با اشاره به اهمیت تشکیل تیمی با اصول مشترک، افزود: باید منافع خودمان را در راستای منافع سازمانی ببینیم.

برومند با بیان اینکه رمز موفقیت عدم ورود به حاشیه است، افزود: انتخاب قیصری از میان این همه نیروی انسانی خوب کار سختی بود، زیرا اصفهان نیروی انسانی خوب، زیاد دارد.

وی با بیان اینکه برای مسئولیت پارک‌ها باید کسانی باشند که درک درستی از ایجاد شرکت داشته باشند، ادامه داد: مأموریت شهرک محدود به اصفهان نیست، بلکه در چارچوب مرزهای کشور است.

معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم گفت: کمیسیون‌هایی از افراد حقیقی و حقوقی تشکیل شده و طی تغییری که در آئین‌نامه کمیسیون تخصصی ایجاد شد، برای پذیرش افراد حقیقی اعلام آمادگی کردیم و مدیران عامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌ها اگر تجربه دارند، امیدوارم کاندیدا شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha