• سه‌شنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98041105864
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

آغاز به کار مدارس تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد ورامین پیشوا

آغاز به کار مدارس تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد ورامین پیشوا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا از آغاز به کار مدارس تخصصی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر حامد زارعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا در جلسه هیأت رئیسه این واحد دانشگاهی گفت: مدارس تخصصی ورزشی واحد ورامین پیشوا با توجه به ظرفیت، امکانات و تجهیزات مناسب ورزشی در کنار نیروی انسانی متخصص و کارآمد دانشگاه آزاد اسلامی و با هدف تقویت روحیه امید ونشاط آغاز به کار کرد.

وی بر لزوم پرورش همزمان جسم و روان در مدارس ورزشی تأکید کرد و افزود: پیشرفت، تعالی و ارتقا جسم و روح به صورت همزمان مورد توجه‏ عمیق اسلام و در فرهنگ غنی ایرانی از جایگاه والایی برخوردار بوده و بر همین اساس از اولویت‌های اصلی مدارس تخصصی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تربیت و پرورش جسم در کنار پرورش روح و اندیشه جوانان مستعد کشور است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین پیشوا و قرچک استعدادیابی و بهره مندی مناسب از ظرفیت‌های موجود دانشگاه را از دیگر اهداف راه اندازی مدارس ورزشی برشمرد و ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان کلاس‌های آموزشی در رشته‌های ورزشی شامل فوتسال، تکواندو، والیبال، کوهنوردی، تنیس روی میز، هندبال، ژیمناستیک، کشتی، بدمینتون، کاراته، دفاع شخصی، شنا، بسکتبال، بدنسازی و سوارکاری در دو بخش خواهران و برادران با مجهزترین امکانات و تجهیزات ورزشی تحت نظر مربیان مجرب و استادان برگزار و گواهی معتبر به شرکت کنندگان اعطا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر زارعی افزود: علاقه مندان به فعالیت در مدارس تخصصی ورزشی می‌توانند به سایت دانشگاه به آدرس http://iauvaramin.ac.ir/fa و یا به صورت حضوری به مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی پیشوا مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha