• شنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۸ / ۱۲:۲۴
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 98042211192
  • خبرنگار : 71638

پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی زیر ۲۳ سال

علیرضا رضایی: هیچ کشتی‌گیری حاشیه امنیت نداشت/ در مورد یخکشی باید با کادر بزرگسالان صحبت کنیم

علیرضا رضایی: هیچ کشتی‌گیری حاشیه امنیت نداشت/ در مورد یخکشی باید با کادر بزرگسالان صحبت کنیم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به سطح بالای مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی زیر ۲۳ سال،گفت: کشتی‌گیران توانستند نقاط ضعف و قوت خود را بشناسند و زیبایی کار در این بود که هیچ کشتی گیری حاشیه امنیت انتخاب شدن برای تیم ملی را نداشت.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جمعه در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شد که چهره‌های شاخص توانستند به عنوان قهرمانی برسند که البته برخی نفرات مطرح نیز با شکست مواجه شدند.

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، در باره مسابقات انتخابی و وضعیت کشتی‌گیران فعلی تیم امید نسبت به سال گذشته گفت: مسابقه بسیار خوبی برگزار شد و از آن بسیار لذت بردم و از برکات این نوع مسابقات این است که هیچ کشتی گیری حاشیه امنیت ندارد و خیلی از کشتی گیران بزرگ که حتی کارشناسان فکر می‌کردند بتوانند به راحتی به مقام اولی برسند، از دور رقابت‌ها حذف شدند و نتوانستند در ترکیب تیم ملی حضور داشته باشند که این زیبایی این مسابقات را زیادتر می‌کند.
او ادامه داد: این مسابقات نقاط ضعف و قدرت کشتی گیران را به نمایش گذاشت و من از همه کشتی گیران که تلاش کردند تشکر و قدر دانی می‌کنم.
رضایی در خصوص قهرمانی محمد باقر یخکشی و وضعیت حضور او در تیم ملی بزرگسالان گفت: با توجه به اینکه در تیم بزرگسالان در تمامی اوزان مسابقات انتخابی نداشته ایم اگر این کشتی گیر مدنظر تیم بزرگسالان نباشد قطعاً در تیم امید قرار خواهد گرفت و باید هماهنگی‌هایی با کادر تیم ملی بزرگسالان صورت گیرد تا وضعیت یخکشی مشخص شود.
او درباره حذف چهره‌های شاخص مانند ارشک محبی که قهرمان آسیا در رده‌ی سنی زیر ۲۳ سال است و مجتبی گلیج ملی‌پوش سابق بزرگسالان گفت: خستگی و فشار بیش از حدی که در تیم بزرگسالان بر روی کشتی گیران بود باعث حذف آنها از مسابقه انتخابی زیر ۲۳ سال بود و این کشتی گیران با طراوت همیشگی به میدان نیامدند. البته مجتبی گلیج مصدومیتی را پشت سر گذاشته بود و تمرینات منظمی را دنبال نمی‌کرد.
او در پایان در باره ی انتخاب امیر محمد یزدانی که قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم انتخابی تیم ملی بزرگسالان است، گفت: ملاک ما برای انتخابی تیم ملی همان مسابقات انتخابی بود که برگزار شد و اکنون تصمیمات خاصی را نداریم و باید دید که بعد از تورنمنت گرجستان و اردوها چه پیش خواهد آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha