• دوشنبه / ۸ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۳۱
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98070806189
  • منبع : نمایندگی دانشگاه تهران

آغاز پایش سلامت نودانشجویان ایرانی و بین‌الملل دانشگاه تهران

آغاز پایش سلامت نودانشجویان ایرانی و بین‌الملل دانشگاه تهران

هفدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران، ظهر امروز با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و معاونان این دانشگاه و برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی و با هدف پایش سلامت نودانشجویان کارشناسی، ارشد و دکترای ایرانی و بین‌الملل و نیز آشنایی با بخش‌های مختلف دانشگاه تهران و واحدهای تابعه افتتاح شد.

آغاز پایش سلامت نودانشجویان ایرانی و بین‌الملل دانشگاه تهران در باشگاه دانشجویان از امروز

ظهر امروز با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و معاونان این دانشگاه و برخی از مسئولان جهاد دانشگاهی هفدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران با هدف پایش سلامت نودانشجویان کارشناسی، ارشد و دکترای ایرانی و بین‌الملل و نیز آشنایی با بخش‌های مختلف دانشگاه تهران و واحدهای تابعه افتتاح شد. 

به گزارش ایسنای جهاد دانشگاهی تهران، دکتر «مجید سرسنگی» معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران در حاشیه این مراسم با بیان این‌که هر سال با آغاز سال تحصیلی دو برنامه آئین و سنجش سلامت برای نودانشجویان برگزار می‌شود، در ادامه اظهار کرد: آئین نودانشجویان به همراه خانواده‌هایشان با جمعیتی بالغ بر 8000 نفر برگزار شد سپس دانشجویان بعد از ثبت‌نام در دومین هفته مهر نمایشگاه مهر با هدف سنجش و پایش سلامت جسمی و روانی و آشنایی آن‌ها با بخش‌های مختلف دانشگاه و واحدهای تابعه برپا می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل پرونده سلامت ویژه نودانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای ایرانی و بین‌الملل در این مراسم گفت: در غرفه‌ها پزشکان، اپتومتریست‌ها، پرستاران، روانپزشکان، دندانپزشکان و ... حضور دارند که پس از انجام معاینات و ارائه مشاوره‌های لازم در صورت شناسایی مواردی برای پیگیری بیشتر به پزشک متخصص ارجاع داده می‌شوند.

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران هدف از این پایش را شناسایی مشکلات جسمی و روان نودانشجویان دانست و گفت: از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه آشنایی دانشجویان با بخش‌های مختلف دانشگاه تهران با بیش از 3500 دانشجوی کارشناسی و 13 هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی (ارشد و دکترا) است.

دکتر سرسنگی خاطرنشان کرد: در هفدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران غرفه‌های خدمات رفاهی، اداری، تغذیه، پارک علم و فناوری، تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های علمی، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه تهران و ... حضور دارند و دانشجویان می‌توانند پس از آشنایی و در صورت تمایل جذب هر یک از این تشکل‌ها شوند.

وی با بیان این‌که این نمایشگاه به مدت 10 روز در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برپاست، تصریح کرد: در بخشی از این نمایشگاه و در غرفه تربیت بدنی دانشجویان از نظیر وضعیت جسمانی و اسکلت‌بندی سنجش می‌شوند و در صورت تمایل و علاقه به عضویت تیم‌های مختلف ورزشی در می‌آیند. 

براساس این گزارش، غرفه‌های جهاد دانشگاهی تهران، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل، مجمع دانشجویان عدالتخواه، بسیج دانشجویی، اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر، جامعه اسلامی دانشجویان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، اداره کل فرهنگی اجتماعی، اداره کل امور دانشجویی، اداره کل تربیت بدنی، مرکز مشاوره دانشگاه، دانشکده کارآفرینی، سازمان بین الملل دانشگاهیان، انتشارات دانشگاه تهران، صندوق قرض الحسنه دانشگاه تهران، بنیاد حامیان دانشگاه تهران و ... در کنار غرفه‌های سنجش سلامت در هفدهمین نمایشگاه مهر دانشگاه تهران از امروز (8 مهرماه) به مدت 10 روز در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران حضور دارند.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha