• یکشنبه / ۱۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۸:۰۰
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98071410907
  • خبرنگار : 71605

در اولین عصرانه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد عنوان شد

نظام مدیریتی کشور از تحول می‌ترسد

نظام مدیریتی کشور از تحول می‌ترسد

کارآفرین نمونه سال ۹۷ "مدیریت" را مهم‌ترین موضوع اکوسیستم کارآفرینی دانست و تأکید کرد: بایستی آرمان و آرزو در بین اعضای سازمان یا کسب و کار به اشتراک گذاشته شود، در صورتی که بدنه مدیریتی کشور از تحول می‌ترسد.

به گزارش ایسنا، فرشید گلزاده کرمانی در اولین عصرانه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی که عصر امروز با حضور مسئولان این پارک برگزار شد، با تأکید بر آن که باید متناسب با مخاطبان و ذی‌نفعان کسب و کار با آن‌ها صحبت کرد، گفت: داشتن یک شیوه ارائه برای همه مخاطبان و ذی‌نفعان خطرناک است و اصولا نباید آرمان و هدف را با ذی‌نفعان به اشتراک گذاشت‌؛ بلکه به دلیل فضای بدبینانه کسب و کار در ایران بایستی تفسیرهای متفاوتی از اهداف و برنامه‌های کسب و کار ارائه کرد. نظام مدیریتی کشور ما از تحول می‌ترسد.

وی تصریح کرد: یک مسئله جدی برای پیش نرفتن برنامه‌ریزی‌ها و پروژه‌ها این است که اعضای سازمان آرمان و آرزو نداشته باشند.  آرزو و آرمان‌های یک سازمان در گروی امکان گفت‌وگو و ارتباطات انسانی محقق می‌شود.

این کارآفرین اظهار کرد: پیش رفتن برنامه‌های یک شرکت یا سازمان در محیط متغیر و غیرقابل پیش‌بینی امروز، جز با داشتن آرمان ممکن نیست.

گلزاده کرمانی افزود: مهم‌ترین موضوع اکوسیستم کارآفرینی مدیریت است و مدیر ارشد باید امکان گفت‌وگو و ارتباطات انسانی را در داخل سازمان فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت، ورزیدگی در مهارت‌های شخصیتی است و مدیر بایستی در عین فروتنی، مقتدر باشد. همچنین بتواند در کنار تصمیم‌گیری‌های مقطعی، برنامه‌ریزی داشته باشد و روابط انسانی را محور قرار دهد.

به گزارش ایسنا، در نخستین عصرانه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی جمعی دیگر از مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان موفق این پارک نیز به بیان تجربیات کسب و کاری خود، شکست‌ها و موفقیت‌ها و هم‌اندیشی با سایر شرکت‌ها پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha