• جمعه / ۱۹ مهر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98071914210
  • خبرنگار : 71506

رییس داوران بدنسازی: نمی‌خواهم فدراسیون را بکوبم/ باز هم در کارم دخالت کنند استعفا می‌دهم

رییس داوران بدنسازی: نمی‌خواهم فدراسیون را بکوبم/ باز هم در کارم دخالت کنند استعفا می‌دهم

رییس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی با بیان اینکه دخالت دبیر فدراسیون در کار او باعث ترک سالن رقابت‌های انتخابی تیم ملی شده است، گفت: اگر قرار باشد باز هم در کارم دخالت کنند، استعفا می‌دهم.

امید جبلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اتفاقات رخ داده در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی پرورش اندام که منجر به ترک سالن رقابت‌ها از سوی وی و تعدادی دیگر از داوران شد، اظهار کرد: صبح روز مسابقات دبیر فدراسیون با من تماس گرفت و گفت قصد داریم یک ورزشکار از تیم تهران را مجددا قد بزنیم که من اعلام کردم این کار را نکنید تا به سالن مسابقات برسم که آنها هم صبر کردند و وقتی آمدم این کار زیر نظر بنده انجام شد. از سوی دیگر یکی از مربیان گفت حالا که این کار را انجام داده‌اید، ورزشکار من را هم قد بزنید. از آنجا که عدالت رعایت شود و نگویند چرا بین ورزشکاران فرق می‌گذارید من قبول کردم اما دبیر فدراسیون گفت نباید این کار را انجام دهید!

رییس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی افزود: این حرف او به من برخورد و گفتم اگر من رییس کمیته داوران هستم، تصمیم‌گیری درباره این مسائل با من است، به همین دلیل سالن مسابقات را ترک کردم تا کدورتی پیش نیاید. مسئولیت برگزاری مسابقات با بنده بود و وقتی دیدم نمی‌توانم مستقل تصمیم‌گیری کنم گفتم بهتر است نباشم. وقتی می‌گویند یک ورزشکار را بار دیگر قد بزنیم و این کار انجام می‌شود، نمی‌توانیم فرد دیگری که او نیز همین خواسته را دارد قبول نکنیم چرا که عادلانه رفتار نکرده‌ایم. با وجود رعایت این موارد طی سال‌ها مسئولیت بارها تنش داشته‌ام چه برسد به اینکه بخواهم با دخالت دیگران تصمیم‌گیری کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از سمت خود استعفا داده یا خیر، گفت: اگر قرار باشد باز هم دیگران در کار من دخالت کنند استعفا می‌دهم اما اگر در کارم دخالتی نشود به کار ادامه می‌دهم. من باید مستقل کار کنم و مسئولیت همه تصمیم‌هایم را نیز بر عهده می‌گیرم. چرا باید تمام کمیته‌های فدراسیون در مراسم وزن کشی حضور داشته باشند؟ این موارد باید زیر نظر کمیته داوران باشد و افراد دیگر هیچ دخالتی در آن نداشته باشند.

جبلی درباره علت غیبت خود در مراسم وزن‌کشی که روز قبل از آغاز مسابقات برگزار شد، گفت: مسئول نظارت بر وزن‌کشی را فرستاده بودم و حکم او را نیز زدم.

رییس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی در پایان گفت: نمی‌خواهم فدراسیون را بکوبم چرا که نصیبی و پورعلی‌فرد برادران بزرگ من هستند و ارادت زیادی به آنها دارم. شاید من در کارم خیلی سختگیر هستم و حساسیت روی آن دارم. قصد من این است که در راستای اهداف فدراسیون عمل کنم و بتوانم وظایفم را به درستی انجام دهم. بعد از این اتفاقات نیز در مسیر بازگشت به تهران، دبیر فدراسیون با من تماس گرفت و گفت به سالن برگرد که من هم این کار را انجام دادم تا کدورتی پیش نیاید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha