• پنجشنبه / ۹ آبان ۱۳۹۸ / ۰۶:۴۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98080804279
  • خبرنگار : 90047

حضور دو ورزشکار پارااسکی بانوان در کمپ تمرینی دبی

حضور دو ورزشکار پارااسکی بانوان در کمپ تمرینی دبی

رییس انجمن اسکی معلولان از حضور دو بانوی ایران در کمپ تمرینی دبی در رشته اسنوبرد خبر داد و گفت: با حضور در این کمپ تمرینی سعی داریم تعداد بانوان خود را در پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ افزایش دهیم.

عیسی ساوه شمشکی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با توجه به حضور کم‌رنگ بانوان اسکی‌باز معلول در پارالمپیک زمستانی، امسال کمیته بین‌المللی پارالمپیک با برگزاری کمپ تمرینی در دبی که با هدف دانش افزایی و ارتقای سطح مهارتی بانوان اسکی‌باز پیش‌بینی شده، سعی دارد حضور بانوان اسنوبرد را در پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ پررنگ‌تر کند. این کمپ تمرینی با حضور کشورهای رومانی، کرواسی، آذربایجان، ارمنستان و ایران در دبی در حال برگزاری است که از ایران نیز صدیقه روزبه و نسیم حسن‌وند با هزینه IPC در این کمپ تمرینی حضور دارند.

رییس انجمن اسکی معلولان خاطرنشان کرد: این کمپ تمرینی چون با حضور مربیان خارجی در حال برگزاری است تاثیر بسیار زیادی در افزایش مهارت‌های فنی و تکنیکی اسکی‌بازان خواهد داشت و سبب می‌شود تا ورزشکاران با تکنیک‌های جدید و روز دنیا رشته اسنوبرد آشنا شوند.

وی گفت: در پارالمپیک زمستانی دوره قبل صدیقه روزبه تنها نماینده ایران در رشته اسنوبرد بود، امسال هدف‌گذاری بر این است که تعداد سهمیه‌های بانوان خود را در این رشته حداقل به ۳ نفر افزایش دهیم و حضور پررنگ‌تری در پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ داشته باشیم.

شمشکی در پایان همچنین از برگزاری مسابقات بین‌المللی اسنوبرد، آلپاین و صحرانوردی به میزبانی ایران در بهمن‌ماه خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از بهمن‌ماه زیر نظر IPC در پیست اسکی دیزین آغاز می‌شود و تا نیمه اول اسفند ادامه خواهد داشت. در این مسابقات چون امتیاز ورزشکاران برای کسب سهمیه ورودی پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ ثبت می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۸-۰۹ ۱۲:۴۱

عکس بانوان ورزشکار را باید برای این خبر، برمی‌گزیدید.