• دوشنبه / ۲۵ آذر ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۲
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 98092518419
  • منبع : دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد:

ضروری‌ترین نیاز دانشگاه آزاد، تغییر نگاه به ذی‌نفعان است

ضروری‌ترین نیاز دانشگاه آزاد، تغییر نگاه به ذی‌نفعان است

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ضروری ترین نیاز دانشگاه آزاد اسلامی در موقعیت زمانی کنونی، تغییر نگاه به ذی نفعان دانشگاه، اعم از دانشجویان، استادان و کارمندان است و اساس این تغییر نگاه مبتنی بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی، خدماتی، دانشجویی و پژوهشی است.

به گزارش ایسنا، ششمین اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 5، شامل استان‌های همدان، لرستان، مرکزی، کردستان و کرمانشاه با حضور دکتر عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، مدیران مرکز بازرسی دانشگاه و رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های همدان، لرستان، مرکزی، کردستان و کرمانشاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد.

دکتر ملکی تبار در این جلسه با اشاره به تغییر ساختار بازرسی در ابتدای سال جاری به تقسیم بندی مناطق 10 گانه بر مبنای آمایش سرزمینی 31 استان کشور اشاره کرد و گفت: در این تقسیم بندی، به هر منطقه حداقل ۲ و حداکثر ۵ استان تخصیص داده شده است.

وی وظیفه اصلی سازمان بازرسی را ارائه مسیر روشن برای بهینه کردن اهداف و امکانات دانشگاه دانست و افزود: این امکانات اعم از اعضای هیأت علمی، دانشجویان، کارمندان و سرمایه های گوناگون دانشگاه است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: ساختار جدید ارزیابی و نظارت مشتمل بر قائم مقام مرکز، معاونت نظارت و ارزیابی آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، معاونت نظارت بر عملکرد مالی، معاونت بازرسی و پاسخگویی به شکایات و معاونت نظارت و ارزیابی عملکرد مدیران است.

وی مهمترین رویکرد مبنایی که محور عمل 4 معاونت اصلی است را تغییر حرکت از شاخص های کنترلی صرف به سمت مولفه های ارزیابی و نظارت های مسئله محور بیان کرد و گفت: مبنای مرکز بازرسی حرکت به سمت پیاده سازی شاخص های ارزیابی عملکرد در سطوح مختلف است.

دکتر ملکی تبار ادامه داد: مرکز نظارت در دو سطح اصلی که عبارت از سطح سازمانی و سطح مدیریتی است فعالیت های ناظرانه و پیشگیرانه دارد و این کار از طریق توسعه بسترهای ارتباطی با ذی نفعان میسر می شود.

وی تأکید کرد: ضروری ترین نیاز دانشگاه آزاد اسلامی در موقعیت زمانی کنونی، تغییر نگاه به ذی نفعان دانشگاه، اعم از دانشجویان، استادان و کارمندان است و اساس این تغییر نگاه مبتنی بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی، خدماتی، دانشجویی و پژوهشی است.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی به ظرفیت های سازمان بازرسی اشاره و تصریح کرد: نظارت و بازرسی بازوی کمکی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی است و با توجه به سطح دسترسی های مختلف، مرکز بازرسی با رویکرد حل مسائل و مشکلات واحدها و در راستای بهبود فعالیت آنها فعالیت می کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در ادامه این جلسه قائم مقام و معاونین مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات و رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استانهای همدان، مرکزی، لرستان، کردستان و کرمانشاه به بیان نظرات و مسائل گوناگون، پیرامون حوزه های کاری مرتبط با مقوله نظارت و ارزیابی پرداختند.

تقدیر از مدیران سابق بازرسی و نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در استان های لرستان، کرمانشاه، مرکزی و کردستان و بازدید از مرکز جدیدالتاسیس نظارت و ارزیابی در همدان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha