• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98111913359
  • منبع : باشگاه دانشجویان

برگزاری دوره "مقدمه‌ای بر کار و کسب" در دانشگاه شهید بهشتی

برگزاری دوره "مقدمه‌ای بر کار و کسب" در دانشگاه شهید بهشتی

انجمن علمی مهندسی کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی دوره "مقدمه‌ای بر کار و کسب" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، کاروکسب، (و نه "کسب‌وکار"؛ چراکه باید به خاطر سپرد که کسب درآمد و ثروت نتیجه کار و تلاش است و نه برعکس!) نیازمند مجموعه‌ای از فعالیت‌ها است تا بتواند به درستی و در راستای اهداف خود حرکت کرده و رشد کند. مشکل بسیاری از کاروکسب‌ها همگرا نبودن دانش و مهارت‌های کارکنان آن با نیازهای سازمان است و سازمانی با کارکنان متخصص در حوزه‌های تخصصی خود، ولی ناآگاه در امور کاروکسب قطعا رشد محدودی خواهد داشت و در مواجهه با شرایط نامطلوب به تدریج و یا به یکباره رو به افول خواهد نهاد.

دانش کار و کسب مجموعه ادراکی یک فرد از نیازهای بازار، روابط کاری، مهارت‌های بین فردی و تجارب وی است که به او در انتخاب، پیشبرد و بهینه‌سازی مسیر کاری و مالی خود کمک می‌کند. در این دوره کوتاه سعی خواهد شد تا سرفصل‌های مورد نیاز یک دانشجو پیش از ورود جدی به دنیای کار و کسب پوشش داده شود و بر اساس سرنخ‌هایی که در این دوره ارائه می‌شود، بتواند آنچه را در مسیر پیشرفت شغلی خود لازم دارد دریابد و در صورت احساس نیاز اقدام به کسب دانش عمیق‌تر کند.

"آشنایی با کاروکسب"،"آشنایی با علم اقتصاد"،" آشنایی با علم اقتصاد"،" آشنایی با حسابداری"،" مبانی مدیریت مالی"،" مبانی حقوق کاروکسب"،" مبانی مدیریت محصول و پروژه"،" مبانی تصمیم‌گیری و مهارت مذاکره"،" مبانی ارتباطات و تیم‌سازی" مبانی استراتژی و مدل کاروکسب"و" آشنایی با مسیر شغلی و جمع بندی" از جمله مباحث و سرفصل‌های این دوره است.

دوره "مقدمه ای بر کار و کسب" طی ۱۰ جلسه، روزهای پنجشنبه ساعت ۹ تا ۱۲، از ۸ اسفند ۹۸ الی ۸ خرداد ۹۹ به مدت ۳۰ ساعت، در دانشکده مهندسی علوم کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی برپا خواهد شد.

محمدرضا خلج، مینا خرم، فرزین ولیلو، نسرین کریمی، محمدرضا پنداشته‌پور، محمدرضا تشکری، شاهین حقی، مهدی کاظمی و حسین صامعی مدرسان این دوره هستند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس https://evand.com/events/sbu-business  وآیدی sce_sbu @ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha