• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۹
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98112115325
  • منبع : باشگاه دانشجویان

کارگاه آموزش مقدماتی نرم‌افزار ANSYS در دانشگاه تهران

کارگاه آموزش مقدماتی نرم‌افزار ANSYS در دانشگاه تهران

انجمن علمی دانشجویی گروه مهندسی ماشین‌های کشاورزی دانشگاه تهران کارگاه جامع "آموزش مقدماتی نرم‌افزار ANSYS" رابرگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، ANSYS یک نرم‌افزار مهندسی به کمک رایانه است که محصول شرکت ANSYS  Inc  بوده و از دسته ابزارهای تحلیلی است که از روش اجزاء محدود (FEM) برای مدل‌سازی و تحلیل در آن استفاده می‌شود.

نرم‌افزار انسیس مهندسان و طراحان را قادر می‌سازد تا به راحتی بهینه‌سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه‌سازی‌های مُد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح‌هایشان به‌صورت مرحله به مرحله اعمال کنند.

نرم‌افزار قدرتمند و شبیه‌ساز ساده‌ای است که قدرت توانایی یک طراحی معتبر و استاندارد را به طراحان و مهندسان می‌دهد تا ایده‌هایشان را بر روی صفحه کامپیوترهایشان پیاده کنند. در این نرم‌افزار از سیستم کارآمد و آسان اتوماسیون پایگاه داده‌ها استفاده می‌گردد و باعث کاربری بسیار آسان این نرم‌افزار شده که به گفته سازنده نرم‌افزار می‌تواند به‌قدری قدرتمند باشد که برای ۳۲ سال آینده جهت حل مشکلات طراحی مؤثر، مفید و قابل اعتماد واقع شود.

با به‌کار بردن این نرم‌افزار مهندسین قادر به طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت بهتر در زمانی کمتر خواهند بود. این نرم‌افزار مهندسان و طراحان را قادر می‌سازد تا به راحتی بهینه‌سازی ساختاری، حرارتی، دینامیکی، تعادل وزنی و عملکردی و همچنین شبیه‌سازی‌های مُد ارتعاشی و ضریب اطمینان و ایمنی را در طرح‌هایشان به صورت مرحله به مرحله اعمال کنند.

کارگاه آموزش نرم‌افزار انسیس با تدریس علی جعفری (عضو هیئت علمی گروه مهندسی ماشین های کشاورزی دانشگاه تهران)

"آشنایی با محیطنرم‌افزار انسیس"،"اموزش مدل‌سازی دوبعدی و سه بعدی در دیزاین مدلر" و"تحلیل یک مدل دو بعدی و سه بعدی در محیط نرم‌افزار انسیس" از جمله عناوین و سرفصل‌های این کارگاه آموزشی است که علی جعفری (عضو هیئت علمی گروه مهندسی ماشین های کشاورزی دانشگاه تهران) آنها را تدریس خواهد کرد.

علاقمندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر، تا روزجمعه ۲۵ بهمن ۹۸ می‌توانند به آیدی tamjid_s@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha