• دوشنبه / ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98121209446
  • خبرنگار : 71552

مشکلات تیم ملی شنا برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک

مشکلات تیم ملی شنا برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو می گوید که برای گرفتن ویزای شناگران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک مجارستان اقدام شده اما همه چیز به شرایط میزبان بستگی دارد.

فرید فتاحیان دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با ایسنا، در مورد اعزام شناگران به مسابقات انتخابی المپیک مجارستان با توجه به لغو پروازهای ایران به دلیل ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر کارهای گرفتن ویزا را انجام می دهیم. احتمال دارد بتوانیم برای ورزشکارانمان گواهی سلامت بگیریم. البته همه چیز بستگی به شرایط کشور میزبان دارد، که با این شرایط پذیرش داشته باشد یا خیر.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر ویزای مجارستان گرفته نشود شناگران در چه مسابقات انتخابی دیگری می توانند شرکت کنند گفت: مسابقات در دوبی و دیگر کشورها وجود دارد اما می دانید که شناگر باید برای حضور در مسابقات در پیک تمرینی باشد. در این شرایط اگر ملی پوشان ما از سوی کشوری پذیرش نشوند کمی آسیب خواهند دید.  در تقویم فینا مسابقات زیاد است. شناگران نمی توانند خود سر هر ماه در در مسابقه شرکت کنند. باید طبق نظر مربیان در اوج تمرینی خود به مسابقه بروند. آن ها نمی توانند مدت طولانی در اوج باشند هر دو سه ماه یکبار به نقطه اوج می رسند و 10 روز مسابقه می دهند و دوباره به تمرینات خود می روند.

وی در خصوص مسابقات انتخابی المپیک دوبی که قرار است در فروردین انجام شود گفت: این مسابقات در فروردین ماه است امیدواریم تا آن موقع شرایط بهتر شود. در حال حاضر که از پذیرش ایرانیان سرباز می زنند. باید ببینیم چه می شود.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در ادامه در خصوص تمرینات تیم ملی در شرایط کرونا گفت: در حال حاضر شناگران ما در حال تمرین هستند.  چهار پنج ملی پوش اصلی ما در استخر آزادی تمرین می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۱۲ ۱۹:۴۸

أين هم برك برنده دبير محترم شما قول سهميه داديد،