• سه‌شنبه / ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۸
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98121310489
  • خبرنگار : 30057

در مراسم کلنگ‌زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم‌وصنعت اعلام شد

بهره‌برداری از مجتمع خدمات فناوری علم و صنعت تا اواسط ۹۹/مرکز نوآوری در کیش ایجاد می‌شود

بهره‌برداری از مجتمع خدمات فناوری علم و صنعت تا اواسط ۹۹/مرکز نوآوری در کیش ایجاد می‌شود
عکس دریافتی است

مراسم کلنگ‌زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور دکتر قادری فر مدیرکل دفتر تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر ذاکری رئیس دانشگاه علم و صنعت و جمعی از هیات رئیسه این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، دکتر تورج محمدی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت امروز در مراسم مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به فعالیت ده‌ها شرکت در مرکز رشد دانشگاه و اقدامات ستادی آنها در این مرکز گفت: بخش عمده فعالیت‌های این شرکت‌ها سخت‌افزاری است و با موافقت دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همکاری دکتر قادری فر مدیر کل دفتر تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران در محلی مناسب در داخل دانشگاه با سازه‌های سبک ساخته خواهد شد تا کارگاهی تجهیزشده برای فعالیت‌های سخت‌افزاری دانشجویان و شرکت‌های مرکز رشد آماده شود.

دکتر ذاکری، رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز ضمن خیرمقدم به حضار و آرزوی ریشه‌کنی ویروس کرونا اظهار امیدواری کرد مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران تا اواسط سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسد و از فرصت تعطیلات دانشگاه برای خاکبرداری زمین آن استفاده شود.

وی افزود: دانشگاه از مرکز رشد خود به خوبی پشتیبانی می‌کند و تاسیس مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران گام دیگری برای تغییر زیست بوم‌دانشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است. به طور قطع در سال ۱۳۹۹ برنامه‌های متعددی در حوزه نوآوری در دانشگاه اجرا می‌شود که ثمرات آن را خواهیم دید.

دکتر ذاکری اظهار امیدواری کرد که تا اردیبهشت سال آینده شاهد تکمیل سوله مکانیک و نیز آغاز فرایند احداث کارخانه نوآوری در دانشگاه با همکاری سه جانبه دانشگاه علم و صنعت ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران باشیم. همچنین ایجاد مرکز نوآوری در کیش توسط دانشگاه در دستور کار است و بدین منظور در سال ۹۹ نشستی را در این جزیره برگزار می‌کنیم.

دکتر قادری‌فر، مدیر کل دفتر تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز ضمن اظهار خرسندی از فعالیت‌های رو به رشد دانشگاه علم وصنعت ایران در زمینه تاسیس مراکز خلاقیت و نوآوری با هدف توسعه کسب و کارهای فناورانه گفت: در دوره جدید مدیریتی در دانشگاه علم و صنعت ایران، اکوسیستم نوآوری در این دانشگاه فعال شده و فعالیت‌هایی که در یک سال و نیم اخیر در آن در این حوزه صورت گرفته، در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها کم نظیر است.

وی اظهارامیدواری کرد سال ۱۳۹۹ سال شکوفایی حوزه‌های نوآوری با استفاده از ظرفیت‌های عظیم دانشگاه علم و صنعت ایران باشد و این امر باعث سربلندی این دانشگاه، کشور و نظام جمهوری اسلامی شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha