• یکشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۲
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 99030401855
  • خبرنگار : 30057

بررسی مفاهیم کسب‌وکار در کارگاه‌های آنلاین دانشگاه علامه‌ طباطبایی

بررسی مفاهیم کسب‌وکار در کارگاه‌های آنلاین دانشگاه علامه‌ طباطبایی

آکادمی اشتغال و کسب و کار دانشگاه علامه‌طباطبایی قصد دارد جهت آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با مفاهیم کسب و کار، سلسله کارگاه‌های آنلاین را برگزار کند.

به گزارش ایسنا، آکادمی اشتغال و کسب و کار دانشگاه علامه‌طباطبایی نخستین کارگاه با عنوان «آشنایی با مفاهیم راه‌اندازی استارتاپ» را در روز چهارشنبه، ۷ خرداد ماه از ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ به صورت آنلاین و بدون پرداخت هیچ‌گونه هزینه‌ای برگزار می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت ایوند ثبت‌نام خود را انجام داده و در پایان این وبینار یک روزه مدرک معتبر از مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه دریافت کنند. لازم به ذکر است، علاقه‌مندان با توجه به محدود بودن ظرفیت رویداد باید سریعتر جهت ثبت‌نام اقدام کنند.

کارگاه‌های اول و دوم این آکادمی به صورت کاملاً رایگان است. در پایان این دوره، مدرک معتبر مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبایی اهدا می‌شود. همچنین شرکت در این کارگاه به عنوان امتیاز جهت انتخاب کارآفرین برتر دانشگاه علامه‌طباطبایی محسوب می‌شود.

در فراخوان این مرکز آمده است که این وبینار در راستای سلسله کارگاه‌های آموزشی مدرسه کسب و کار و اشتغال دانشگاه علامه طباطبایی است و با ثبت نام در این دوره، مهارت‌آموزان به لیست اولیه شرکت کنندگان اضافه خواهند شد.

سرفصل‌های کارگاه اول، شامل تعریف استارتاپ و تفاوت آن با سایر انواع کسب و کارها، نحوه شکل‌گیری استارتاپ‌های معروف دنیا، فرایند ایده‌پردازی و شناخت نیازهای مشتری، مفهوم مدل کسب و کار و تفاوت آن با طرح کسب و کار، تحلیل بازار و رقبا، تعریف مدیریت محصول و فرایند توسعه محصول/خدمت جدید، توسعه محصول ناب، آشنایی با مفهوم Agile، آشنایی با مفهوم MVP و ساخت محصول/خدمت و معرفی شتاب‌دهنده مهارت‌های مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبایی است.

بر اساس اعلام دانشگاه علامه طباطبایی، همچنین از جمله سرفصل‌های کارگاه دوم می‌توان به آشنایی با مفاهیم حقوقی راه‌اندازی کسب و کار (انواع شرکت‌ها قراردادهای مورد نیاز در فرایند راه‌اندازی استارتاپ‌ها)، اهمیت تیم‌سازی برای استارتاپ‌ها، راه‌های تامین سرمایه، مفاهیم اولیه ارزش‌گذاری، انواع روش‌های بازاریابی برای استارتاپ‌ها، آشنایی با مفاهیم Digital Marketing و SEO، نحوه ارائه به سرمایه‌گذار و معرفی شتاب‌دهنده مهارت‌های مرکز کارآفرینی و هدایت شغلی دانشگاه علامه طباطبایی اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha