• چهارشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۹ / ۰۱:۴۸
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 99042418242
  • خبرنگار : 71567

درخواست صندوق رفاه از دانشجویان بدهکار در شرایط کرونایی

درخواست صندوق رفاه از دانشجویان بدهکار در شرایط کرونایی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از اقساط معوق ۲۰۰ میلیارد تومانی به این صندوق خبر داد و گفت: درخواست ما از دانشجویان به خصوص فارغ‌التحصیلان دوره تحصیلات تکمیلی این است که با پرداخت بدهی‌های خود به دانشجویان دیگر کمک کنند.

دکتر ناصر مطیعی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت بازپرداخت بدهی وام‌های دانشجویی به صندوق رفاه دانشجویان اشاره کرد و افزود: بدهی دانشجویان به این صندوق قبل از شیوع کرونا ویروس نیز وجود داشته است، اما در حال حاضر حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی معوق به این صندوق وجود دارد، ضمن اینکه اقساط سر رسید که به موقع  پرداخت می‌شود  نیز سر جای خود است.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش‌بینی ما برای نیم‌سال جاری تحصیلی این است که ۴۸۰ میلیارد تومان از اقساط معوق پرداختی به صندوق رفاه دانشجویان را دریافت کنیم، اما با توجه به شرایطی که ایجاد شده است، باید منتظر بود و دید چه مقدار از این اقساط بازپرداخت خواهد شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع کرونا ویروس و وضعیت اقتصادی ناشی از این ویروس که دامنگیر جامعه شده است، ما فرصت سه ماهه برای عدم پرداخت وام‌های دانشجویی دادیم، اما درخواست ما از دانشجویان به خصوص فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد و دکتری که شغل و درآمدی دارند، این است که با پرداخت بدهی‌های خود، به همنوعان خود که در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند، کمک کنند تا بتوانیم از منابع جمع‌آوری شده به سایر دانشجویان کمک کنیم.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۵ ۱۳:۳۲

بنده فارغ تحصیل ارشد و بیکارم.صندوق رفاه بخاطر 250 تومن انقد پیامک زد.گفت ب ضامنت خبر میدم.منو جزو بدحسابا قرار داده بود.بخار250 تومن.از کجا تشخیص داد ک شاغلم؟

avatar
۱۳۹۹-۰۴-۲۸ ۱۲:۴۷

باسلام و احترام صندوق رفاه لطفا یه کاری بکند که بدهکاران سالهای قبل بتوانند اینترنتی بدهی خود را واریز کنند لطفا لینک تسویه را برا بنده به این شماره ارسال فرمایید ممنونم